تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820432713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح پایش سلامت خانواده شهدا در قرچک آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: طرح پایش سلامت خانواده شهدا در قرچک آغاز شد تهران – ایرنا – رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک از آغاز اجرای طرح پایش سلامت خانواده معظم شهدا در این شهرستان خبر داد .


آزمان کادری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طرح پایش و سلامت توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک و به منظور رفاه درمانی خانواده شهدا و جانبازان بالای 70 درصد در این شهرستان اجرا می شود.
وی افزود: پرسنل بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک با حضور در منازل والدین بیمار شهدا ضمن عیادت، امکانات و لوازم بهداشتی و درمانی مورد نیاز را برای خانوادهای شهدا و ایثارگران تأمین می کنند.
وی اظهار داشت: آشنا شدن با مشکلات خانواده های شهدا، ارائه خدمات درمانی و تحویل لوازم بهداشتی در منزل از جمله اهداف اجرای طرح پایش و سلامت در بنیاد شهید است.
وی تعداد خانواده شهیدان و جانبازان بالای 70 درصد شهرستان پاکدشت را 400 خانواده اعلام کرد.
کادری گفت: در اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا ، 90 خانواده هر چهار ماه یکبار و 20 خانواده به صورت ماهانه مورد معاینه قرار می گیرند ضمن این که بقیه خانواده ها در برنامه زمان بندی شده و یا در صورت لزوم مورد معاینه قرار خواهند گرفت.
وی تصریح کرد: پرونده سلامت این خانواده ها توسط معاونت درمان بنیاد شهید وامور ایثارگران تشکیل شده است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک تصریح کرد: پزشکان و متخصصان شرکت کننده در این طرح به طور مستمر از خانواده شهیدان و جانبازان بالای 70درصد طبق برنامه زمان بندی شده دیدار داشته و مسائل درمانی آنان را پیگیری می کنند.
وی تصریح: با توجه به لزوم مراقبت ویژه از افراد کهنسال و یا جانبازان، آن دسته از خانواده هایی که نیاز به خدمات پرستاری دارند می توانند از وجود پرستار که توسط معاونت درمان بنیاد شهید تأمین شده بهره مند شوند.
شهرستان قرچک در طول دوران هشت سال دفاع مقدس 350 شهید تقدیم اسلام کرده است.
تهرام/7254/1348


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن