تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه در دنيا به امانتى خيانت كند و آن را به صاحبش برنگرداند و آنگاه بميرد بر دين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802525023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مناسب سازی محیط شهری برای معلولان تکلیف مهم شورا است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک: مناسب سازی محیط شهری برای معلولان تکلیف مهم شورا است اراک-ایرنا- نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: مناسب سازی محیط شهری با نیازهای معلولان تکلیف شورای اسلامی است و این نهاد تصمیم ساز باید دین خود را در قبال معلولان به شایستگی ادا کند.


به گزارش ایرنا، «مسعود آبایی» عصر دوشنبه در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک افزود: مدیریت شهری اراک باید برنامه مدون و حساب شده ای برای تقویت خدمات به معلولان در اصلاح معابر شهری، رفع موانع معماری و خدمات استاندارد در آمد و شد و سایر نیازها داشته باشد و تاکنون آنگونه که باید کار سازنده ای برای این قشر صورت نگرفته است.
وی بیان کرد: 27 میلیارد ریال امسال برای مناسب سازی پیاده روها و 10 میلیارد ریال نیز برای رفع مشکلات معلولان اعتبار ویژه در نظر گرفته شده که می طلبد با برنامه و شتاب بیشتر برای بهبود خدمات کیفی به معلولان هزینه شود.
نایب رییس شورای اسلامی کلانشهر اراک ادامه داد: معلولان بخش از جمعیت خدمات گیر شهر هستند که نباید محدودیت جسمی آنها به دلیل نبود برنامه موثر مدیریت شهری برایشان مشکل آفریت باشد.
آبایی عنوان کرد: کمیسیون های مختلف شورای اسلامی کلانشهر اراک باید در راستای شناسایی دقیق مشکلات شهری و بسترسازی برای رفع این معضلات و ارائه خدمات مطلوب به معلولان گام های موثری بردارند.
در نشست صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر اراک در خصوص کمک شهرداری به زائران حسینی بحث و تبادل نظر شد و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری در این راستا مورد تاکید قرار گرفت.
طرح اتصال بلوار مهارت به خیابان هپکو و پل شهید بختیاری، ایجاد میادین عرضه میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر و اعلام برنامه های سال 94 سازمان میادین میوه و تره بار تا 15 روز آینده و طرح تشویق و حمایت از ورزشکاران و مدال آوران ورزش در سطح آسیایی و جهانی از مهمترین مصوبات این نشست بود.
در این نشست مقرر شد شهرداری نسبت به تهاتر 17 حلقه چاه آب آلوده آب و فاضلاب اراک جدی تر وارد شود و از آب این چاه ها برای آبیاری فضای سبز استفاده کند.
انجام اقدامات لازم شهرداری اراک برای استفاده از پساپ تصفیه خانه فاضلاب اراک و ارائه خدمات رایگان اتوبوس های عمومی درون شهری اراک در روز 26 آذر مصادف با روز حمل و نقل و پایانه ها از دیگر مصوبات این نشست بود.ک/2
7108/560/


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن