تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگـر بنـده‏اى... در ابتداى وضويش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد همه اعضايش از ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798483060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید استاندار بر خارج کردن کرمانشاه از انتهای خط لوله سراسری گاز


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاکید استاندار بر خارج کردن کرمانشاه از انتهای خط لوله سراسری گاز کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه در تازه ترین گزارش کاری خود از توافقش با مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به منظور خارج کردن کرمانشاه از انتهای مسیر خط لوله سراسری گاز خبر داده است.


به گزارش ایرنا و به نقل از وبسایت ابراهیم رضایی بابادی، وی در این مورد گفت: در پایان برنامه های روز چهارشنبه هفته گذشته، جلسه ای با آقای عراقی (مدیرعامل شرکت گاز ایران) داشتم در چند مورد توافق بدست آمد.
وی افزود: یکی از توافقات ما با شرکت ملی گاز ایران این بود که از یک مسیر تضمینی گاز به کرمانشاه منتقل شود و رویه کنونی که کرمانشاه آخر خط است تغییر داده شود و جریان به شکلی شود که در صورت کمبودها، ما بیشتر از همه متضرر نشویم.

** حضور در آیین بسیج دانشجویی

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از گزارش خود به حضورش در مراسم بسیج دانشجویی در روز دوم آذر اشاره کرده است.
وی گفت: در این مراسم به مناسبت (سالروز تشکیل بسیج دانشجویی) برگزار شده بود، گفتم که روحیات، خلاقیت و توانمندی های دانشجو در کنار شجاعت، استقامت و نقشی که بسیج در جامعه دارد ترکیب بسیار قدرتمندی را تشکیل می دهد که در قالب بسیج دانشجویی خود را نمایان کرده است.
هم دانشگاه باید از ظرفیت بسیج استفاده کند و هم بسیج می تواند از توانمندی های دانشجویان بهره بگیرد و همین هماهنگی می تواند در حل بسیاری از مشکلات استان تاثیرگذار باشد.

** اعتبارات و تسهیلات به سمت مشاغل خرد در مناطق روستایی سوق داده شوند

رضایی بابادی گفت: در ادامه برنامه های روز یکشنبه در جلسه کارگروه توسعه روستایی شرکت کردم.
در ابتدای این جلسه گزارش دفتر برنامه ریزی و بودجه در خصوص نتایج بررسی الگوی توسعه روستایی ارائه شد و بطور مبسوط درباره تعیین تکلیف تشکل های موجود در روستاها و باشگاه های جوانان، ساماندهی به صندوق های اعتباری روستایی و موارد دیگر صحبت کردیم.
وی گفت: تاکید کردم که سرعت بخشیدن در کارهای روستاها و عملیاتی نمودن طرح ها در داخل روستاها و به دست روستاییان با جدیت پیگیری و اعتبارات فنی و اعتباری و تسهیلات به سمت مشاغل خرد در مناطق روستایی و در قالب تشکل تعاونی استان سوق داده شود.
استاندار کرمانشاه گفت: در این جلسه مقرر شد که سازمان میراث فرهنگی برنامه عملیاتی خود را در حوزه گردشگری و صنایع دستی به تفکیک شهرستان ها در کارگروه گردشگری ارایه، بررسی و تصویب کنند و در نهایت آن مصوبات به کارگروه توسعه روستایی ارائه شود.

** اقدامات اساسی برای مبارزه با قاچاق سوخت در استان

رضایی بابادی به حضورش در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سوم آذر هم اشاره کرده و گفته است: در این جلسه گفتم که خوشبختانه اقدامات اساسی در راستای مقابله با قاچاق سوخت در استان صورت گرفته است اما باید برای این موضوع روش های علمی و کارشناسی را در دستور کار داشته باشیم.
وی همچنین بر لزوم ایجاد درآمد پایدار برای مرزنشینان با رونق اقتصادی و گسترش تجارت و توسعه بازارچه ها تاکید کرده و افزوده است: باید تلاش کنیم که ضمن شکل گیری استقرار و سکونت مردم همراه با معیشت مناسب، فواید حاصله از صرفه جویی در مقابله با قاچاق سوخت را در ایجاد سرمایه گذاری ها که اشتغال پایدار در مناطق مرزی را به دنبال دارد، بکار گیریم.

** اتخاذ تدابیری برای مبارزه با زمین خواری

حضور در جلسه بررسی وضعیت پدیده زمین خواری دیگر عنوان گزارش استاندار کرمانشاه را تشکیل می دهد.
رضایی بابادی گفت: در این جلسه که معاونین استانداری و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی حضور داشتند، گفتم که اگر هر گونه قصور و کوتاهی در امر مبارزه با زمین خواری را از هر دستگاهی مشاهده کنیم اولین برخورد لازم را با مدیر مربوطه به عمل می آوریم و سریعأ وی را به مراکز قضایی معرفی می کنیم؛ زیرا در حفظ اموال عمومی با هیچ کس شوخی نداریم، در اجرای این موضوع با قاطعیت عمل خواهیم کرد؛ زیرا افرادی هستند که تنها به فکر تصرف اموال عمومی هستند و در این مسیر قصد ضربه زدن به منافع عموم را دارند.
در این جلسه مصوب گردید دستگاه ها سریعاً نسبت به احصاء تمام قوانین و ظرفیت های اجرایی مقابله با پدیده زمین خواری و صیانت از حقوق بیت المال در اراضی ملی و طبیعی اقدام و به استانداری اعلام نمایند.
همچنین مصوب شد دستگاه های متولی واگذاری زمین، ظرف مدت یک ماه نسبت به احصاء مشخصات پروژه ها و طرح هایی که به آنها زمین واگذار شده ولی عملیات اجرایی آنها شروع نشده و یا به صورت نیمه تمام هستند، اقدام نمایند.

** نشست استانداران با موضوع نقش نظام بانکی در توسعه منطقه ای

استاندار کرمانشاه همچنین به حضورش در نشست استانداران در روز سه شنبه چهارم آذر اشاره کرده و افزوده است: در این نشست صحبت های سخنرانان درباره نقش نظام بانکی در توسعه منطقه ای بود و آقای دکتر طیب نیا (وزیر امور اقتصادی و دارایی)، آقای دکتر سیف (رئیس کل بانک مرکزی)، آقای دکتر صفدر حسینی (رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی) و آقای شافعی (رئیس اتاق بازرگانی ایران) هم صحبت کردند.
وی افزود: همه ما به نحوی باید کمک کنیم که بدهی افراد به نظام بانکی را وصول کنیم و در این نشست به طور مفصل درباره ﻯ راه های وصول بدهی های افراد صحبت شد.

** ارائه سند جامع استان مجازی به شورای عالی فضای مجازی

رضایی بابادی در مورد ارائه سند جامع استان مجازی هخ شورای عالی مجازی کشور نیز که بخشی دیگر از فعالیت هایش در روز پنجم آذر بوده، نکاتی را یادآور شده است.
رضایی بابادی افزود: در ماه های قبل تفاهم نامه ای را با شورای عالی فضای مجازی امضا کرده بودیم که کرمانشاه به عنوان اولین استان مجازی معرفی شود آن زمان قرار شد که ما سندی جامع در این زمینه تهیه کنیم، چند ماه روی این سند جامع کار شد، برنامه های تشکیل استان مجازی تعیین گردید و در جلسات کارشناسی این موارد مورد توافق طرفین قرار گرفت.
وی افزود: روز چهارشنبه این سند جامع را به تهران بردیم و ارائه کردیم، در این طرح آمده که نتیجه برنامه ریزی استان مجازی نشان می دهد از دیدگاه اقتصادی، پتانسیل خوبی برای موفقیت در فضای مجازی کشور و بویژه در استان کرمانشاه وجود دارد.
وی گفت: طرح های مانند منطقه ویژه اقتصاد مجازی استان کرمانشاه، توریسم درمانی مجازی، بازار مجازی استان (با تاکید بر بازارچه های مرزی) و گردشگری مجازی نمونه هایی از فرصت های فضای مجازی از دیدگاه اقتصادی می باشند بعلاوه تحقق اهدافی مانند مشارکت مجازی مردم، خدمات مجازی شهرسازی و دولت سیار نیز در موفقیت استان مجازی از بعد فرهنگی و اجتماعی حائز اهمیت است.
همچنین در بعد آموزش و سلامت شهروندان، طرح های متعددی از جمله مهارت شهروندی، پزشکی راه دور و گسترش خدمات مجازی سلامت مدنظر قرار گرفته است.

** بررسی و تصمیم گیری در مورد امور شهری کرمانشاه

در پایان برنامه های روز شنبه به اتفاق هر چهار معاون استانداری جلسه ای با آقای قربانی(شهردار کرمانشاه) داشتیم، ایشان طبق قرار قبلی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در شهرداری را بیان کردند و بعد ایشان به بیان مشکلات پرداختند و در نهایت خواسته های شهرداری را بیان کردند.
موارد را بررسی کردیم و تصمیم گیری ها را صورت دادیم، از آنجا که بخش زیادی از جمعیت استان ساکن شهر کرمانشاه هستند و مسائل این شهر بسیار برای ما مهم است، قرار گذاشتیم که این جلسات استمرار داشته باشند.
صبح روز یکشنبه نهم آذر جلسه ای با پرسنل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری داشتم، در صحبت با این همکاران گفتم که کارشناسان خود باید محور بحث ها باشند و به دنبال ایجاد تحرک باشند، کارشناس ها باید محکم و با جدیت مسائل را دنبال کنند.
571/567


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن