تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820499197




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرقت از خودرو ها در 40 ثانيه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۷:۱۹ب.ظ)
سرقت از خودرو ها در 40 ثانيه با هوشياري مأموران يگان امداد سارق حرفه اي و سابقه دار داخل خودرو دستگير و به 40 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ فرهنگ نوروزي اظهار داشت: مأموران يگان امداد در حين گشت زني در حوزه استحفاظي خود فرد مشکوکي را به هويت (ن- ق) و به اتهام معتاد تابلو بودن دستگير و به کلانتري 17 دلالت دادند.
اين مقام انتظامي افزود: عوامل کلانتري با بررسي تخصصي و بازجويي حرفه اي و بررسي محتويات گوشي به يک قطعه عکس متعلق به خانم (م- ن) که چند روز قبل از داخل خودروي پژو در حوزه وليعصر دزديده شده بود برخورد مي کنند.
وي ادامه داد: متهم پس از بازجويي هاي فني و تحقيقات بعمل آمده به سرقت هاي داخل خودرو اخير منطقه وليعصر و ديگر مناطق سطح تبريز اعتراف نموده و از خودروي وي پس از بازرسي تکميلي، وسايلي از قبيل مدارک شخصي افراد مختلف، سه عدد کليد خودرو و غيره کشف شد.
سرهنگ نوروزي گفت: متهم در اظهارات خود اعلام کرد که نزديک به 5ماه مي باشد از محدوده وليعصر و زعفرانيه با شکستن شيشه اتوميبل هاي پرايد، 206، سمند با سنگ اقدام به سرقت اموال داخل خودرو از قبيل گوشي هاي موبايل، کيف هاي زنانه، تب لت، لب تاپ و غيره مي کرده و با فروش آنها (اموال مسروقه)به فردي به هويت (م) اقدام به تهيه مواد مخدر شيشه مي کردم.
فرمانده انتظامي تبريز در ادامه گفت: متهم در ادامه اعترافات خود به سرقت از پارکينگ هايي که درب آنها باز بود اشاره و همچنين به 40 فقره سرقت داخل خودرو از مقابل دانشگاه آزاد و لاله پارک که اکثر خودروها در خيابان هاي خلوت و بدون روشنايي پارک شده بودند که وسايل داخل خودروها را در مدت زمان 30 الي 40 ثانيه سرقت مي نمودم و در گذشته هم به جرم حمل و توزيع مشروبات الکلي مدت 2 سال را در زندان گذرانده ام.
گفتني است، پس از دعوت از مال باختگان و شناسايي اموال توسط آنها و اخذ رسيد، اموال به مالبختگان تحويل و متهم جهت بررسي بيشتر و سير مراحل قانوني به پليس آگاهي استان انتقال داده شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 267]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن