تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سرقت كامپيوتر خودروهاي سواري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۵۹ب.ظ)
انهدام باند سرقت كامپيوتر خودروهاي سواري اعضاي اصلي باند حرفه اي سرقت كامپيوتر خودروهاي پرايد و پژو در مشهد دستگير شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي با اعلام اين خبر گفت: در پي گزارش سرقت هاي سريالي قطعات ECU خودرو در مشهد عمليات ويژه شناسايي و دستگيري عاملان اين سرقت ها ي خياباني در دستور كار پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفت.
سرهنگ حسين بيدمشكي افزود: كارآگاهان پايگاه شرق پليس آگاهي در مشهد با پي گيري پرونده سرقت ECU خودروي هاي پژو و پرايد به سرنخ هايي دست يافتند كه منجر به چهره زني و شناسايي يكي از عاملان اين سرقت ها شد.
پليس متهم مورد نظر كه جواني 34 ساله است و صادق نام دارد را در عملياتي غافلگيرانه و هنگام سرقت از يك خودروي سواري پژو405 دستگير كرد.
وي خاطر نشان كرد: اين فرد كه از مجرمان سابقه دار است در برابر شواهد و ادله موجود با معرفي دو همدست خود به ارتكاب 45 فقره سرقت دستگاه هاي ECU اعتراف كرد.
اين متهم در اعترافات ديگر خود بيان داشت تعميركار كامپيوتر خودرو هاي سواري است و با سرقت اين دستگاه ها از خودروهاي ديگر آنها را بر روي خودروها نصب مي كند.
سرهنگ بيدمشكي گفت: در پي اين اعترافات صريح، كارآگاهان دو عضو ديگر اين باند را دستگير كردند. نكته قابل تامل درباره سرقت هاي انجام شده نشان مي دهد اعضاي باند از خودروهايي سرقت مي كردند كه تجهيزات بازدارنده از سرقت نداشته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن