تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798632737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: از فدایی شدن تا ناسزاگویی
رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام




فرقی نمی کند الناز شاکردوست با 500 هزار فالوئر باشد یا بازیگر ناشناسی با مثلا 10 هزار فالوئر چون در کامنت های هردوی اینها تقاضاهای مکرری برای فالو شدن دیده می شود.











همشهری جوان: رابطه مردم با چهره های سرشناس در فضای اینستاگرام بدجوری عجیب است. اصلا می شود چندین و چند پایان نامه را با همین موضوع پیش برد و به جاهای خوبی هم رساند. بگذارید این رفتارها را دسته بندی کنیم.

* دیالوگ برقرار کردن با ستاره: درست است که خیلی هم نمی شود اسمش را دیالوگ گذاشت اما طبیعتا کامنت گذار، با هدف برقرار کردن دیالوگ با ستاره مورد نظرش آنها را می نویسد و حتی تا حد بالایی هم به شکل گیری آن امیدوار است. حالا این دیالوگ ذهنی یا مونولوگ واقعی، به چند شکل مختلف شکل می گیرد.


رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام



* تقاضا برای فالو کردن: فرقی نمی کند الناز شاکردوست با 500 هزار فالوئر باشد یا بازیگر ناشناسی با مثلا 10 هزار فالوئر چون در کامنت های هردوی اینها تقاضاهای مکرری برای فالو شدن دیده می شود. این تقاضاها حتی بعضی اوقات به جاهای باریک هم کشیده می شود و تا قسم دادن به جان عزیزان و نفرین کردن در ورت فالو نشدن هم پیش می رود. «تورو خدا فالو کن. اگه نمی کنی حداقل بیا یکی از عکسامو لایک کن»، «امروز تولدمه، تورو خدا بیا به جای کادو، فالوم کن»، «مگه چی ازت کم می شه فالو کنی خب؟» و ... اصلا تعجب نکنید؛ اینها نمونه های کاملا واقعی درخواست فالو هستند.

* قربان صدقه رفتن: دومین عنصر مهمی که بین کامنت ها دیده می شود، ابراز علاقه شدید یا به عبارتی همان قربون صدقه رفتن خودمان است. حالا اگر طرف عکس خودش را گذاشته باشد که دیگر نور علی نور است و میزان این فدا شدن ها به سقف می رسد. «صبح بخیر نفسم»، «تو رو خدا مواظب خودش باش»، «خوش بگذرده گلم» و خلاصه انواع و اقسام جملات و عباراتی از این شکل که آدم ممکن است به واسطه اش کهیر بزند!



* فحاشی کردن: درست به اندازه گروه قبلی یعنی تیم «قربان صدقه رونده»، کامنت هایی از سوی افرادی وجود دارد که دلشان می خواهد سر به تن ستاره مورد نظر نباشد. حالا اینکه چرا و بر اساس چه منطقی آمده و او را فالو کرده، مشخص نیست.
به هر حال خوب است بدانید آدم هایی هستند که می روند ستاره ها را فالو می کنند تا فحش شان بدهند. حالا اگر ستاره مورد نظر به سفر خارجی برود، در مراسمی با ظاهر غیرمرسوم ظاهر شود یا کلا کاری خلاف انتظار ازش سر بزند که دیگر باید قید صفحه اش را بزند: «مردم نون ندارن بخورن تو رفتی ونیز عکس می ذاری»، «ببین کیا به کجا رسیدن والا» و ...


رفتار عجیب طرفداران ستاره ها در اینستاگرام



* اظهارنظر راجع به مسائل شخصی: بخش مهمی از کامنت های مردم، در واقع بازنمایی همان عادات و رفتار بیرونی شان در اینستاگرام است.همان حرف هایی که مدام به این و آن می زنند مثل: «عزیزم چقدر چاق شدی!»، «توی این عکس پیر به نظر میای»، «این مدل مو بهت نمی آد»، «دیگه به ابروهات دست نزن، چقدر خوب شده»، «دماغتو کجا عمل کردی؟»، «ماشالا روز به روز داری جوون تر می شی»، «سبیل نذار بابا بهت نمی آد» و خلاصه از اینجور حرف ها.

* تبلیغ کالا: یکی از اتفاق های عمومی صفحات ستاره ها، تبلیغ کالاها توسط فالوئرهاست. خیلی ها خیال می کنند حالا که بازار رفت و آمد به این صفحه ها باز است، این وسط می توانند چندتا ماهی هم بگیرند. برای همین هم به وفور با کامنت هایی مثل «از جدیدترین مدل های مانتوهای ما دیدن کنید»، «شعر دوست داری فالو کن»، «خبرهای خوبی از خواننده ها داریم بیا فالو کن»، «حراج محصولات خارجی ... به صفحه ما سر بزنید» و ... البته درباره موفقیت آمیز بودن یا نبودن اینجور تبلیغات هنوز آمار خاصی نداریم.








تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن