تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820429951




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وضعیت کنونی بازار آرام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس سازمان تعزیرات حکومتی: وضعیت کنونی بازار آرام است تهران - ایرنا - رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با بیان اینکه در گذشته نوسانات بسیار بدی در سطح بازار وجود داشت، گفت: در وضعیت کنونی، فضای بازار آرام است.


به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی ایرنا، «سیدعلی مژدهی» روز دوشنبه در حاشیه همایش ملی ارتقای سلامت اداری و مبارزه با فساد در جمع خبرنگاران و در مورد وضعیت بازار بویژه نان افزود: هفته ای دو بار به نانوایی می روم و نان تهیه می کنم تا از این طریق بتوانم نظارت بیشتری بر نانوایی ها داشته باشم.
وی گفت: نمی گویم قیمت ها پایین آمده اما مانند گذشته نیست که روزانه و هر هفته افزایش قیمت داشته باشیم.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور با اینکه گرانی با گرانفروشی دو مقوله جداگانه است، ادامه داد: اگر کالا گران است، نمی شود کاری کرد، اما اگر کالای گرانی گرانفروشی شود، باید روی آن نظارت کنیم.
وی از مردم خواست تا برای خرید کالا اول مشاهده کنند که برچسب قیمت داشته باشد، فاکتور خرید از فروشنده بگیرند و حتی قیمت عمده فروشی را نیز بخواهند تا اگر اختلافی صورت گرفته آن را گزارش کنند.
مژدهی، وظایف سازمان تعزیرات حکومتی کشور در کنترل ارز و سکه را در دو بخش ارزیابی کرد و گفت: این سازمان یکی در بحث تعهدات ارزی و دیگری قاچاق ارز، قیمت ارز و سکه را کنترل می کند.
وی ادامه داد: اگر کسی از بانک ارزی بگیرد تا کالایی را وارد کند، اما در مسیر مناسب هزینه نکند، طرف را مکلف و محکوم می کنیم که آن ارز را بازگرداند.
مژدهی در مورد قاچاق ارز گفت: پرونده های متفاوتی در خصوص قاچاق ارز مانند پرونده بندرعباس که حکم آن نیز صادر شده داشتیم که به آنها رسیدگی کردیم.
وی افزود: غیر از تعهدات ارزی و قاچاق ارز اگر در سطح بازار نوساناتی وجود داشته باشد، رسیدگی می کنیم.
رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در مورد نوسانات قیمت میوه گفت: همکاران ما و دیگر سازمان های متولی بویژه استانداران، ستادی یا کارگروهی را در رابطه با بحث میوه و تره بار تشکیل داده اند که چند ماه است این فعالیت شروع شده و همکاران 24 ساعته با حضور در میادین تره بار به این موضوع رسیدگی می کنند.
به گفته وی، حضور مداوم، اطلاع رسانی و اخذ گزارش مردمی در برقراری نظم خوب در بازار شهرستانی کمک کرده است.
مژدهی خاطرنشان کرد: البته در سطح خرده فروشی هنوز اتفاق مدنظری که باید روی دهد، صورت نگرفته است.
وی در مورد پرونده یکی از داروخانه ها که بابت تخلف 600 هزار تومانی، پنج هزار تومان جریمه شده، گفت: این پرونده بگونه ای نیست که آنها مطرح کرده اند. اگر حکمی هم صادر شده باشد بدیهی است در مرحله تجدیدنظر مورد بررسی قرار می گیرد.
اجتمام(3) ** 9317 ** 7268 ** 1071


17/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن