تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798715354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ عقاب ها تا معبد ببرها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرگ عقاب ها تا معبد ببرها


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۱۷ آذر ۱۳۹۳.اسکنر فرودگاه، جان یک زن را گرفت/یوسف صیادی روحانی شد/مرگ مشکوک عقاب ها /کودکی مرتضی پاشایی/اولین پله برقی ویژه دوچرخه‎سواران/کاغذی با قابلیت نوشتن مجدد/ نخستین دیوانه جهان!و ... اسکنر فرودگاه، جان یک زن را گرفت

اسکنر فرودگاه، جان یک زن را گرفت

اشتباه ماموران بازرسی یک فرودگاه در روسیه، به مرگ یک زن جوان انجامید. یک زن 30 ساله که به همراه همسر خود، به کشور روسیه سفر کرده بود، در فرودگاه بین‌المللی بایکال این کشور، در قسمت گیت‌ های امنیتی جان خود باخت. این زن دچار نارسایی قلبی بود و در قلبش دستگاه ضربان ساز که با باتری کار می‌ کند، قرار داده شده بود.
اسکنر فرودگاه، جان یک زن را گرفت

بررسی‌ ها نشان می‌دهد،‌ پس از عبور از گیت و اسکنر موجود در این گیت، ناگهان این زن با سرگیجه رو به رو شده، دچار عدم تعادل شده و لحظاتی بعد بر اثر ایست قلبی، فوت کرد. همسر این زن اعلام کرده است، اسکنر فرودگاه باعث اختلال در عملکرد دستگاه ضربان ساز و از کار افتادن آن شده است. معمولا در بیشتر فرودگاه های جهان، افراد مبتلا به این دست بیماری ها، گواهینامه و یا پرونده پزشکی خود را به ماموریت بازرسی نشان می‌دهند.
بیشتر...

یوسف صیادی روحانی شد

یوسف صیادی روحانی شد

تدوین فیلم ویدئویی «زن ها کم نمی‌یارن» به نویسندگی و کارگردانی یوسف صیادی به پایان رسید.این کمدی اجتماعی که قرار است از شبکه نمایش خانگی و یکی از شبکه‌های تلویزیون پخش شود، قصه زندگی زنی است که به علت ناباروری، تصمیم به ازدواج همسرش با خانم دیگری می‌گیرد که این تصمیم وی باعث اتفاق های جالب در طول قصه می‌شود.
بیشتر...

مرگ مشکوک عقاب ها در یاسوج

مرگ مشکوک عقاب ها در یاسوج

دو روز قبل در تماسی تلفنی، به اداره محیط زیست شهرستان یاسوج خبر داده می شود که یک عقابِ مصدوم که توان پرواز ندارد، نزدیک روستای تنگ کناره مشاهده شده است. محیط بانان، فوری عازم محل شده و عقاب آسیب دیده را جهت تشخیص بیماری و درمان به اداره محیط زیست منتقل می کنند. محیط بانان در راه بازگشت به اداره بودند که تماس دیگری مبنی بر مشاهده یک عقاب آسیب دیده به آنها مخابره می شود. پس از آن، تماس تلفنی دیگری محیط بانان را در جریان آسیب دیدگی تعداد زیادی عقاب در اطراف روستای تنگ کناره قرار می دهد. ماموران با حضور در محل، متوجه تعداد زیادی عقاب می شوند که به علت نامعلومی تلف شده اند. در جستجوی اطراف محل مذکور لاشه ۹ عقاب صحرایی و دو عقاب کمیاب شاهی توسط محیط بانان کشف و به اداره محیط زیست منتقل می شود.
مرگ مشکوک عقاب ها در یاسوج

مرگ مشکوک عقاب ها در یاسوج

در میان لاشه عقاب ها دو عقاب نیمه جان هنوز زنده بودند که به همراه عقاب نخست مجموعا سه عقاب هنوز تلف نشده بودند. پس از انتقال لاشه ها و سه عقاب زنده به اداره محیط زیست و با حضور دامپزشک، تلاش برای نجات عقاب های نیمه جان و بررسی علت مرگ دیگر عقاب ها آغاز می شود. نتایج کالبدشکافی و خون گیری از عقاب های تلف شده نشان می دهد این پرندگان بر اثر تغذیه از ضایعات مرغ اهلی مسموم تلف شده اند. شکستگی بال و پای بعضی از عقاب ها نشان می داد این پرندگان پس از تغذیه از ضایعات مرغ ها حین پرواز دچار مسمومیت شده و پس از سقوط از آسمان و بر اثر برخورد با زمین آسیب دیده و تلف شده اند. متاسفانه از ۳ عقاب نیمه جان که تحت درمان قرار گرفته اند یک عقاب دیگر نیز بر اثر مسمومیت تلف شده، یک عقاب هنوز تحت تیمار و درمان قرار دارد و فقط یکی از عقاب ها پس از مصرف دارو و به دست آوردن شرایط جسمی مناسب در ارتفاعات منطقه حفاظت شده دنای شرقی رهاسازی گردید.
بیشتر...

کودکی مرتضی پاشایی

کودکی مرتضی پاشایی

برادر زنده یاد مرتضی پاشایی، با انتشار این عکس از برادرشف توضیحاتی نوشته و یادی کرده از دوران کودکیشان.
مشرق: برادر زنده یاد مرتضی پاشایی با انتشار این عکس از برادرش  نوشته: «این هم عکسی از دوران کودکی برادر عزیزم - امپراتور پاپ - اون زمان با هم کلاس کاراته می رفتیم - با هم کمربند مشکی دان یک گرفتیم - چقدر این خاطرات شیرین زود تموم شد.»
بیشتر...

نخستین پله برقی ویژه دوچرخه‎سواران

اولین پله برقی ویژه دوچرخه‎سواران

دوچرخه، ارزان‌ ترین و سالم‌ ترین وسیله حمل و نقل است اما در تپه‌های شیب‌دار، ناامن است و بالا رفتن از شیب‌های تند بسیار سخت است؛ به همین منظور، در یکی از شهرهای کوچک نروژ، به نام «تروندهِیم»، نخستین پله برقی برای دوچرخه‌سواران نصب شده است.
اولین پله برقی ویژه دوچرخه‎سواران
این مسیر در سال‌های 90 برای رفت و آمد دوچرخه سواران ساخته شد و در حال حاضر بیش از 200 هزار دوچرخه سوار از این مسیر استفاده می‌کنند. دوچرخه سوار با گذاشتن یک پای خود بر روی پلت فرم و فشار دادن به سمت بالا می‌تواند سرعت خود را تا حدود 2.2 متر در ثانیه زیاد کند، این سیستم برای دوچرخه در نظر گرفته شده است اما افرادی که اسکوتر دارند و مادران با کالسکه بچه نیز می‌توانند از این تجهیزات استفاده کنند و به راحتی مسیر سربالایی را بپیمایند.
بیشتر...

کاغذی با قابلیت نوشتن مجدد

کاغذی با قابلیت نوشتن مجدد

 با وجود توسعه فناوری‌های دیجیتال از جمله کتابخوان‌های الکترونیک، شرکت‌های تجاری همچنان 90 درصد اطلاعات خود را بر روی کاغذ ثبت می‌کنند؛ با وجود افزایش تقاضا برای کاغذ، پیش‌بینی می‌شود که در آینده نزدیک تولید کاغذ به نصف کاهش پیدا کند. محققان شیمی دانشگاه کالیفرنیا در ریورساید جایگزین مناسبی برای کاغذهای معمولی تولید کرده‌اند. در کاغذ قابل نوشتن دوباره از جوهر استفاده نمی‌شود و به جای آن، از نور فرابنفش برای چاپ کلمات و تصاویر بر روی فیلم پلاستیکی با مواد شیمیایی حساس به نور موسوم به رنگ‌های ردوکس استفاده می‌شود. با استفاده از نور فرابنفش، رنگ دیگر نقاط کاغذ حذف شده و فقط کلمات و تصاویر قابل خواندن می‌شود، نوشتار چاپ شده بسیار خوانا بوده و تا سه روز روی کاغذ باقی می‌ماند، پاک کردن نوشته‌های چاپ شده نیز از طریق حرارت دادن امکان پذیر است. کاغذ قابل نوشتن دوباره، دست کم تا 20 بار قابل استفاده است که برای کاربردهایی مانند چاپ روزنامه، گزینه بسیار مناسبی است.
بیشتر...

نخستین دیوانه جهان!

اولین دیوانه دنیا!

این عکس، حرکت نمایشی یک مرد روی بلندترین نقطه آسمان خراشی نیمه‌ساز در شیکاگو در سال نوامبر ١٩٣٠ میلادی را نشان می‌دهد. شهروند در ادامه عکس‌ خود درباره شهر شیکاگو می‌نویسد:٣٤٠ سال پیش، برابر با سوم دسامبر ١٦٧٤ میلادی، «شیکاگو» سومین شهر بزرگ و پرجمعیت ایالات متحده آمریکا معروف به «شهر آسمان‌خراش‌ها»، توسط یک کشیش کاتولیک فرانسوی به نام ژاک مارکت، بنا گذاشته شد. شیکاگو امروز یکی از مراکز عمده تجاری، مالی، ترابری و فرهنگی در ایالات متحده است. فرودگاه بین‌المللی اوهر دومین فرودگاه شلوغ جهان در این شهر است. نام شیکاگو را از واژه «شیکاکوا» که در زبان بومیان آمریکا به معنی پیاز وحشی یا سیر وحشی است گرفته‌اند. جلال آل‌احمد در خاطرات خود در خصوص نام این شهر می‌نویسد: «دیگر اینکه شیکاگو یک اسم سرخ‌پوستی است و به علت اینکه اول دست فرانسوی‌ها بوده، با ch می‌نویسند شین‌اش را.»
بیشتر...

شارژ تلفن همراه با ژاکت خورشیدی

شارژ تلفن همراه با ژاکت خورشیدی

بیشتر وقت ها، شارژ تلفن همراه تمام می‌شود و ما مکانی برای شارژ دوباره آن نمی‌یابیم. طراحان لباس Tommy Hilfiger با کمی تغییر، نوعی ژاکت خورشیدی طراحی کرده‌اند که بدون در نظر گرفتن مکان، وسیله الکتریکی مورد نیاز شما را شارژ می‌کند. این شرکت به کمک کارخانه محصولات خورشیدی Pvilion برای مردان و زنان ژاکت های سبک ضدآب و پانل‌های خورشیدی منعطف در بالای ژاکت طراحی کرده‌اند.انرژی حاصل از پانل‌های خورشیدی نصب شده بر پشت لباس به طور مستقیم از طریق کابل USB به درون جیب شما انتقال می‌یابد و قابلیت شارژ دستگاه میسر می‌شود. قیمت این لباس 600 دلار است.
بیشتر...

معبدی برای ببرها در تایلند

معبدی برای ببرها در تایلند

معبدی برای ببرها در تایلند

معبدی برای ببرها در تایلند

Wat Pha Luang Ta Bua نام معبد بودایی‌ها در تایلند است؛ این معبد یکی از جاذبه‌های گردشگری در تایلند و آسیاست و مورد علاقه گردشگران است و محلی برای پرورش جانوران مختلف از جمله ببرهاست. این معبد در سال 1999 نخستین ببر را آورد، به علت اینکه مادر و پدر ببر کوچک، توسط روستاییان با گلوله کشته شد راهبان ببر کوچک را به معبد آوردند و پس از مدتی، معبدیان جمع آوری ببرها را آغاز کردند.
بیشتر...

 


دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن