تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820431555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات نوزاد ۶ روزه تا مرگ فجیع همسر کارگردان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نجات نوزاد ۶ روزه تا مرگ فجیع همسر کارگردان


نگاهی به اخبار برخی سایت ها و خبرگزاری های داخلی و خارجی در ۸ آذر ۱۳۹۳.سریع ترین سرویس مدرسه تاریخ/ پدیده‌ای عجیب در آسمان روسیه/ماهیگیری داعشی‌ ها/مرگ فجیع همسر باردار کارگردان مشهور/ملکه زیبایی شترها در عربستان!/مراسم گردن‌زنی و سنگسار داعش و ... سریع ترین سرویس مدرسه تاریخ

سریع ترین سرویس مدرسه تاریخ

دیر رسیدن به مدرسه  و تاخیر خوردن، همیشه یک کابوس برای دانش آموزان بوده است. بسیاری هستند که برای به موقع رسیدن به مدرسه، از سرویس استفاده می کنند. امروز سراغ عجیب ترین سرویس مدرسه رفته ایم. چندی پیش یک سرویس مدرسه جالب مورد آزمایش قرار گرفت که هیچ گاه دیر به مدرسه نخواهد رسید و دانش آموزان دیگر تاخیر نخواهند داشت.
سریع ترین سرویس مدرسه تاریخ
این سرویس مدرسه از یک موتور جت برای حرکت استفاده می کند و به راحتی به سرعت ۵۹۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. پاول استندر یک مکانیک خودرو و عاشق سرعت است که از کودکی خود، فقط دیر رسیدن به مدرسه را یادش مانده است. او می گوید برای حل مشکلات دانش آموزان تصمیم گرفت این سرویس سریع مدرسه را بسازد. این مکانیک برای آنکه بتواند آزمایش خود را به درستی تمام کند مجبور شد تا یک اتوبوس را از اول طراحی نماید چرا که اتوبوس معمولی توانایی تحمل این سرعت را نخواهد داشت. این اتوبوس می تواند ۴۲ هزار اسب بخار تولید کند.
بیشتر...

پدیده‌ای عجیب در آسمان روسیه

پدیده‌ای عجیب در آسمان روسیه

اهالی کشور روسیه به تازگی یک پدیده عجیب و غیر عادی را در آسمان این کشور شاهد بوده‌اند که مقامات دولتی هنوز نتوانسته‌اند توجیهی برای آن پیدا کنند. گفتنی است؛ بر اساس این پدیده، آسمان شب در منطقه‌ای نزدیک ناحیه‌ آکاترینبورگ کشور روسیه برای مدت 11 ثانیه به رنگ زرد در آمده است، گویی که یک انفجار بزرگ در آسمان رخ داده است. کارشناسان، دیدگاه های مختلفی درباره این نور ناگهانی ارائه کرده‌اند که از جمله‌ آنها بارش شهاب سنگ، آزمایش های موشکی و یا شاید حتی پدیده‌های ناشناخته آب و هوایی را عنوان کردند.
بیشتر...


مرگ فجیع همسر باردار کارگردان مشهور

مرگ فجیع همسر باردار کارگردان مشهور

نهم و دهم آگوست 1969 قتل‌های وحشتناکی در لس‌آنجلس به وقوع پیوست. روز نهم شارون تات، همسر رومان پولانسکی، کارگردان مشهور، در حالی که هشت ماهه باردار بود، به وحشیانه‌ترین شکل ممکن به قتل رسید.
  افزون بر او، چهار تن از دوستان شارون که در شب حادثه در خانه او مهمان بودند و پسر باغبان نیز کشته شدند. قاتل یا قاتلان در صحنه جرم با خون کلمه «خوک» را نوشته بودند. روز بعد قتل وحشتناک دیگری رخ داد و صحنه جرم شبیه روز قبل بود. این بار لینو لابینانکا، مسئول خرید یک سوپرمارکت همراه همسرش به قتل رسیده بودند. قاتلان کلمه «جنگ» را با چنگال روی شکم لینو نوشته بودند. بلافاصله پس از قتل جستجوها برای دستگیری قاتلان آغاز شد و پنج ماه بعد چارلز مانسون و خانواده اش به اتهام قتل دستگیر شدند.
قتل عام در مهمانی
نهم آگوست 1969 قرار شد چارلز تکس واتسون، سوزان آتکینز، پاتریشیا رینوینکل و لیندا کازابیان به سرکردگی چالز مانسون نقشه قتل شارون تات را اجرا کنند. آنها وقتی وارد خانه شدند هر کسی که آنجا بود را به بدترین شکل ممکن به قتل رسانده و با خون مقتولان روی در و دیوار کلمات گوناگون و اشکال مختلفی کشیدند. مقتولان با شلیک گلوله و ضربات چاقو جان باخته بودند. در زمان ارتکاب قتل هیچ کس از ماجرا با خبر نشد تا این که روز بعد مستخدم پس از ورود با صحنه وحشتناکی روبه رو شد. او پلیس را باخبر کرد. جسد شارون همراه یکی از مهمانانش در گوشه و کنار خانه در حالی که سرشان با نایلون پوشیده شده بود و طنابی دور گردنشان انداخته بودند به چشم می خورد ضمن این که جسد دو نفر دیگر از مهمانان که با شلیک گلوله کشته شده بودند در بیرون از خانه روی چمن های باغچه افتاده بود. پنجمین مقتول پسر باغبان بود که جنازه اش روی فرمان اتومبیل افتاده و با شلیک چند گلوله جان باخته بود.
شارون  همسر پولانسکی زمانی به قتل رسید که او برای کارگردانی فیلمی به اروپا رفته بود. به محض این که خبر این حادثه به او رسید به سمت لس آنجلس حرکت کرد. تحقیقات پلیس برای یافتن ردپایی از قاتلان ادامه داشت. جستجوهای اولیه نشان داد که قاتلان پس از ارتکاب قتل جریان برق و خطوط تلفن را قطع کرده اند. وقتی کارآگاهان صحنه جرم را بررسی می کردند نمی دانستند روز بعد باید به نقطه دیگری از شهر بروند و صحنه قتل دیگری را بررسی کنند.
بیشتر...

ملکه زیبایی شترها در عربستان!

ملکه زیبایی شتر ها در عربستان!

ملکه زیبایی شتر ها در عربستان!

در جشنواره سالانه انتخاب بهترین شترهای عربستان که به منظور شناسایی و حفظ بهترین نژاد این حیوان برگزار می شود، چهل نفر از بهترین شترهای عربی (یک کوهانه) حضور داشتند که از میان آنها ۱۲ نفر از لحاظ اصالت، زیبایی و تناسب به عنوان بهترین ها انتخاب شدند.
بیشتر...

مراسم گردن‌زنی و سنگسار داعش

مراسم گردن‌زنی و سنگسار داعش

 گروه تروریستی داعش، از اعدام یکی از پیروان مذهب اسماعیلی در شهر حمص به اتهام ارتداد خبر داد. در عکس‌هایی که از مراسم اعدام این شخص منتشر شده است؛ قربانی در حالی‌که به زانو نشسته، خم شده و جلاد داعشی، شمشیر را برای گردن زدن او، به آسمان بلند کرده است. این در حالی است که ۲۰۰ هزار تن از مردم سوریه، پیرو مذهب اسماعیلی هستند و بیشتر آن‌ها ساکن منطقه السلمیه در حومه حماه هستند. داعش، همه مسلمانان غیرسنی، اعم از شیعیان، اسماعیلی‌ها و علوی‌ها را کافر می‌داند و مجازات آن‌ها را اعدام می‌داند. همچنین مرکز موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان این کشور در لندن اعلام کرد که عناصر داعش پس از سنگسار، پیکر دو جوان سوری را با خود بردند و به خانواده آن‌ها تحویل ندادند. به گفته این منبع، داعش این دو فرد را در شهر المیادین در حومه دیرالزور در برابر ده‌ها تن از شهروندان از جمله چندین کودک سنگسار کرد.
بیشتر...

مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) در کربلا

مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) در کربلا

مراسم عزاداری شهادت حضرت رقیه(س) در کربلا

حرم مطهر حضرت عباس(ع) و حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) روز گذشته همزمان با پنجم صفر، سالروز شهادت غریبانه حضرت رقیه(س) سه ساله و نازدانه حضرت سیدالشهداء(ع) غرق در عزا و ماتم بود.
بیشتر...

نجات معجزه آسای نوزاد از معبر فاضلاب پس از 6 روز

نجات معجزه آسای نوزاد از معبر فاضلاب پس از 6 روز

نجات معجزه آسای نوزاد از معبر فاضلاب پس از 6 روز

 شیرخواری هفت روزه که یک روز پس از به دنیا آمدن در معبر فاضلاب شهری رها شده بود و تا لحظه پیدا شدن، ۶ روز به صورت معجزه آسا زنده مانده بود، توسط شماری دوچرخه سوار در شهر سیدنی استرالیا نجات یافت. دوچرخه سوارانی که در حال دوچرخه سواری صبح گاه در حومه شهر سیدنی استرالیا بودند به طور ناگهانی صدای عجیب و حیرت انگیزی از گریه نوزادی از زیر خیابان می‌شنوند. سی ان ان عنوان می‌کند: آنها پس از شنیدن صدا و مشکوک شدن به این قضیه متوقف شده و درب چاه فاضلاب و آبگیر خیابان را برداشته و ناگهان با نوزادی روبرو می شوند که در آن زیر رها شده و گریه می‌کند. پس از رو به رو شدن با این صحنه، فوری پلیس را خبر کرده و پلیس در صحنه حاضر و اقدام به خارج کردن این شیرخوار هفت روزه از کف معبر فاضلاب و آبگیر شهری که 2.5 متر زیر خیابان بود، می‌کند. این شیرخوار هم اکنون در شرایط ویژه در بیمارستان به سر می‌برد. خانمی 30 ساله متهم به قتل عمد نیز طبق گزارش پلیس محلی در رابطه با این پرونده دستگیر شده است.محققان پلیس اعلام کردند که این شیرخوار هفت روزه یک روز بعد از به دنیا آمدن در این معبر فاضلاب و آبگیر شهری رها شده است و تا لحظه پیدا شدن 6 روز به صورت معجزه آسا زنده مانده است. بیشتر...








 


شنبه ۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن