تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803266597




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقرار قرارگاه ترافيکي اربعين در مهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ آذر ۱۳۹۳ (۱۳:۲۰ب.ظ)
استقرار قرارگاه ترافيکي اربعين در مهران رئيس پليس راهنمايي و رانندگي نيروي انتظامي از استقرار قرارگاه ترافيکي اربعين در مهران خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار اسکندر مومني در کميته هماهنگي اجراي طرح‌هاي ويژه ترافيکي پيرامون تمهيدات ترافيکي سفرهاي عزاداران به مناسبت اربعين حسيني که با حضور دستگاه ها و سازمان هاي ذيربط در شهرک آزمايش برگزار شد، اظهارداشت: امسال تردد زائران به عتبات عاليات افزايش قابل توجهي داشته به گونه اي که در مقايسه با سال گذشته حداقل دو برابر شده است؛ تاکنون 900 هزار نفر با مجوز، گذرنامه و ويزا از کشور خارج شده اند و پيش بيني مي شود اين رقم از يک ميليون و 200 هزار نفر بيشتر شود.
وي با بيان اينکه موضوع سفر به عتبات از يک دهه گذشته آغاز و امسال در اوج آن قرار داريم، بر افزايش مراقبت و اتخاذ تمهيدات و تسهيلات ترافيکي در جاده هاي کشور به منظور به مخاطره نيافتن سفرهاي زائران تاکيد کرد و افزود: سفرهاي زوار از ماه قبل آغاز و طي 10 روز گذشته به اوج خود رسيده و اين روند تا اربعين ادامه خواهد داشت اما براي کليه زائراني که در يک روز قصد بازگشت دارند بايد حساسيت هاي خود را براي تامين ايمني تردد آنها افزايش دهيم.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا گفت: طرح اربعين همچون طرح نوروزي، تابستانه و زمستانه به تقويم سالانه کميته هماهنگي پليس و ساير دستگاه هاي مرتبط با موضوع ايمني سفرها افزوده و همه ساله اجرا خواهد شد.
اين مقام ارشد انتظامي از استقرار قرارگاه ترافيکي اربعين در مهران خبرداد و گفت: مکان دقيق، قرارگاه به زودي اعلام خواهد شد، در اين قرارگاه همه دستگاه هاي مرتبط با ايمني و تردد مسافران يک نماينده خواهند داشت.
مومني، اولويت اصلي پليس در طرح اربعين را تامين ايمني سفر و ارائه تسهيلات به مسافران اعلام و خاطرنشان کرد: در تمام طول مسير، دستگاه هاي مرتبط تعداد نيروهاي خود را افزايش داده و در موضوع انتقال و جابه جايي زائران 3 مسير پايانه هاي مرزي تا اولين شهر، شهرهاي مرزي تا مرکز استان و از مرکز استان به ساير شهرهاي کشور به صورت ويژه تحت نظر قرار دارند.
وي تصريح کرد: بايد تمهيدات لازم جهت نقل وانتقال زائران به ويژه در مسير بازگشت از سفر پيش بيني شود که خوشبختانه همه دستگاه ها آمادگي خود را در اين رابطه اعلام کرده اند.
مومني بر حضور گسترده امداد خودرو در شهرهاي مرزي تاکيد کرد و افزود: بسياري از زائران خودروهاي شخصي خود را در شهرهاي مرزي پارک کرده تا پس از بازگشت از سفر از آن استفاده کنند لذا ممکن است با معايبي همچون روشن نشدن خودرو مواجه شوند لذا حضور پررنگ امدادخودرو در اين شهرها ضرورت دارد.
رئيس پليس راهور ناجا تصريح کرد: احتمال دارد جهت تامين سوخت وسايل نقليه حامل زائران دچار مشکل شويم لذا پيش بيني هاي لازم در اين رابطه بايد انجام گيرد؛ مصوبات جلسه امروز به وزارت نفت اعلام خواهد شد.
مومني با اعلام اينکه طرح اربعين تا جمعه هفته آينده ادامه خواهد داشت، تصريح کرد: همچنين دو بالگرد نيز در طول مسير، ترافيک مسير تردد زائران را کنترل مي کند؛ در همين رابطه 10 هزار نيروي پليس در اين طرح به کارگيري شده‌اند.
وي از اعمال محدوديت هاي تردد براي کاميون ها و تريلرها در مسير زائران خبرداد و گفت: اين مسئله بستگي به شرايط پيش آمده دارد.
اين مقام ارشد انتظامي همچنين از سازمان راهداري خواست در اين ايام، تعداد خودروهاي مورد نياز اين دستگاه را در استان هاي مرزي افزايش دهد، همچنين تعدادي از استان هاي همجوار را به حالت آماده باش درآورد.
رئيس پليس راهور ناجا با اشاره به موضوع بيمه ها، گفت: شرکت بيمه حتما بايد نسبت به پرداخت خسارت تصادفات در سر صحنه اقدام کند تا شاهد مشکلات ترافيکي و سد معبر نباشيم لذا ايستگاه هاي سيار بيمه در اين رابطه بايد پيش بيني شود.
اين مقام ارشد انتظامي درباره اينکه اتوبوس‌هاي شهرداري تا چه حد مجازند زائران را جابه جا کنند، گفت: اتوبوس‌هاي شهرداري تنها مجازند زائران را از پايانه‌هاي مرزي به نخستين شهر برسانند اما در صورت اضطرار و ضرورت اين اتوبوس‌ها تنها با اسکورت پليس، اورژانس و هلال احمر مي‌توانند تا مرکز استان تردد کنند؛ براي انتقال زائران بايد از اتوبوس‌هاي بين شهري ايمن استفاده شود.
مومني افزود: همچنين بايد جرثقيل‌هاي سنگين نيز در مسير مستقر شوند تا در صورت خرابي خودروها و ... امکان بازگشايي معابر در کوتاه ترين زمان ممکن فراهم شود.
وي با اشاره به روز 28 صفر و مراسم پياده روي به سمت حرم امام رضا(ع)، گفت: دهه آخر صفر در خراسان رضوي يکي از شلوغ ترين ايام در محورهاي مواصلاتي منتهي به اين استان است که تمهيدات لازم در اين مورد نيز اتخاذ مي شود.
مومني همچنين در رابطه با دوربين‌هاي پلاک‌خوان، گفت: طبق هماهنگي‌هاي به عمل آمده با سازمان راهداري، يکي از اولويت‌هاي اصلي ما، هوشمندسازي جاده‌هاست.
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا با بيان اينکه کنترل جاده‌ها به صورت هوشمند به دو روش سيار و ثابت انجام مي‌گيرد، گفت: دوربين‌هاي ثابت در طول جاده‌ها مشهود هستند ولي دوربين‌هاي موقت به دو صورت استقرار در پايه و استقرار در خودروها قرار دارند؛ طرح دوربين‌هاي پلاک‌خوان نيز در حال مطالعه است و در آينده اين دوربين‌ها در خودروهاي پليس تعبيه مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن