تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش ، دانشگاه و حوزه باید به یک جامعه قرآنی تبدیل شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه ساری آموزش و پرورش ، دانشگاه و حوزه باید به یک جامعه قرآنی تبدیل شوند ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری گفت : آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه های علمیه ما باید تبدیل به یک جامعه قرآنی شود.


آیت الله " نورالله طبرسی " روز یکشنبه در نشست همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش افزود: این مراکز علمی فرهنگی باید فلسفه تشکیل انقلاب را برای جامعه تبیین کنند.
به گزارش ایرنا به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران ، آیت الله طبرسی اظهار داشت: روز دانشجو منشا یک تحول، فکر و اندیشه در نظام اسلامی بوده و صرفا در حد یک روز و زمان خاصی خلاصه شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که در آن روز دانشجویان مبارز نظام اسلامی در برابر شاه ملعون مبارزه کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، افزود: در آن روز بود که جنبش های دانشجویی و نقش اثرگذار این قشر در تصمیم گیری های سیاسی جامعه نمود عینی پیدا کرده است.
رئیس شورای همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه مبنای تعلمیات در مدارس، حوزه و دانشگاه های کشور باید مبتنی بر تعلیم و تربیت باشد، تصریح کرد: زیرساخت و پایه انقلاب ایران، محمدی، قرآنی، علوی و دینی است.
طبرسی با بیان این که آموزش و پرورش، دانشگاه و حوزه های علمیه ما باید تبدیل به یک جامعه قرآنی شود، افزود: این مراکز علمی فرهنگی باید فلسفه تشکیل انقلاب را برای جامعه تبیین کنند.
وی با اعلام این که انقلاب اسلامی با ایجاد تحول دینی و فرهنگی جامعه ما را به سمت هدایت و رستگاری سوق داد، تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها باید در مقابله با عرفان های کاذب جدی باشند و دانش آموزان ما را از ابتدا به سمت معارف دینی و عقیدتی هدایت کنند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با معیارهای علمی و اقدامات ترویجی دینی شناسانده می شود، گفت: سرمنشا ترویج این گفتمان ها آموزش و پرورش است.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش اسلامی، دینی و مذهبی کامل دغدغه همگان است، افزود: آموزش و پرورش مهندس انسان ساز بوده و در ارتقا معارف دینی آحاد جامعه اثرگذار است.
طبرسی با بیان این که متاسفانه در دوران ستم شاهی معلمان و اساتید دانشگاه ها طاغوتی بودند، گفت: در برهه کنونی که دانش آموزان ما در نظام دینی زندگی می کنند، وظیفه معلمان و اساتید تبیین معارف دینی برای آنان است.
وی با تاکید بر آشناسازی دانش آموزان با مقولات و آسیب های جنگ نرم و ماهواره، افزود: باید دردها و آسیب های اجتماعی صورت گرفته در مدارس با اجرای برنامه های ترویجی و تربیتی، زدوده شود.
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن ایام اربعین سالار شهیدان، گفت: حضور دانش آموزان و معلمان در مراسمات عزاداری سالار شهیدان پرشور باشد.ک/1
608


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن