تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821096042




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارهرمزگان: دانشجویان نبض زنده جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارهرمزگان: دانشجویان نبض زنده جامعه هستند بندرعباس - ایرنا-استاندار هرمزگان گفت: دانشجویان نبض زنده جامعه هستند و می توانند در امور حکومتی و دولتی و کمک به جامعه تاثیرگذار باشند.


به گزارش ایرنا، جاسم جادری یکشنبه به مناسبت 16 آذر روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه هرمزگان افزود: دانشجویان باید در هرجا اشکال و انحرافی دیدند آن را متذکر شده و منتقل کنند.
به عقیده وی ، مسلح شدن دانشجویان به علم و دانش موجب توسعه متوازن و همه جانبه و بهره برداری درست از ظرفیت های کشور می شود و از دانشجویان انتظار می رود با بینش و آگاهی مناسب به نقد منصفانه و بیان نظرات خود بپردازند.
وی، با تبریک این روز به دانشجویان ادامه داد: دانشجویان در این دوره حساس از تاریخ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی باید با رسالت تاریخی خود آشنا شوند و به این رسالت عمل کنند.
وی، موفقیت و استقلال کشور را مرهون تلاش تمامی اقشار جامعه و به خصوص دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان باید آن قدر از دانش و بینش سیاسی بالایی برخوردار باشند که بازیچه دست برخی احزاب و گروه ها قرار نگیرند.
بنا به اظهار استاندارهرمزگان،مسوولان دانشگاه نیز باید زمینه بیان نظرات دانشجویان در فضای سالم سیاسی را فراهم کنند تا شاهد رشد و پیشرفت و تضارب آراء در دانشگاه باشیم و توجه داشته باشیم که نشاط جامعه مرهون حضور و فعالیت دانشجویان است.
جادری، 16 آذر را روز حرکت دانشجویان برای استقلال و آزادی خواهی عنوان کرد و یاد آور شد: این حرکت بزرگ با ایستادگی و مقاومت و تقدیم خون دانشجویان در سال 1332 در اعتراض به حضورمعاون رییس جمهوری آمریکا آغاز شد و دانشجویان در مقاطع حساس دیگری همچون 15 خرداد 42 و 17 شهریور 57 و پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش اساسی داشتند.
وی با بیان این که فضای دانشگاه باید با نشاط باشد، اظهار کرد: دانشجویان باید بدون اینکه تنشان بلرزد نظرات خود را آزادانه بیان کنند چون دانشجویان وجدان بیدار جامعه هستند.
وی خاطرنشان کرد:دانشگاه محل حضور احزاب نیست اما دانشجویان در قالب تشکل های سیاسی و با حفظ حریم ها باید به ارائه نظرات و مباحث خود بپردازند.
استاندار هرمزگان یادآور شد: دانشجویان آینده سازان این کشور هستند و باید خود را برای سازندگی و مدیریت کشور در آینده آماده کنند.
جادری با اشاره به برخی مشکلات و کمبود امکانات در دانشگاه هرمزگان، تصریح کرد: متاسفانه در این دانشگاه مشکلاتی از جمله در زمینه خوابگاه، غذای دانشجویان و پروژه های نیمه کاره وجود دارد که قرار شده اعتبار مناسبی برای تکمیل مرحله دوم دانشکده فنی مهندسی، رفع مشکل رفت و آمد و غذای دانشجویان و تکمیل سالن ورزشی و استخر دانشگاه اختصاص پیدا کند.ک/3
668 **1917


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن