تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814889381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمان دانش آموزان شین آبادی تداوم دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی: درمان دانش آموزان شین آبادی تداوم دارد ارومیه - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: روند درمانی دانش آموزان شین آبادی همچنان ادامه دارد و 13 نفر از این دانش آموزان کاملا بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند.


«فریدون سید مصطفوی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 13 دانش آموز بهبود یافته پس دریافت دیه از بیمارستان مرخص شده اند.
وی گفت: بقیه دانش آموزان حادثه دیده در بیمارستان های ساسان و 15 خرداد تهران و بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه تحت درمان قرار دارند.
سید مصطفوی گفت: برای بهبودی دانش آموزان حادثه دیده شین آباد بیش از سه میلیاد و 800 میلیون ریال تا کنون پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه خانواده های 11 دانش آموز این حادثه نسبت به مبلغ دیه اعتراض دارند افزود: پرونده این دانش آموزان هم اکنون در حال سپری کردن روال اداری است تا نسبت به آن تجدیدنظر شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در باره حمایت آموزش و پرورش از این دانش آموزان اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با دانشگاه علوم پزشکی استان این دانش آموزان مصدوم جهت دریافت مشاوره معرفی شدند که از هنگام وقوع حادثه تا پایان سال گذشته به آنان خدمات ارائه شد.
وی افزود: کلیه هزینه های اقامتی و ایاب و ذهاب دانش آموزان و خانوادهای آنان نیز به سایر نقاط کشور از قبیل هزینه رفت و برگشت به شهرهای تهران، تبریز و اصفهان تقبل شده و دیه دو دانش آموز فوت شده نیز به خانواده های آنان به صورت کامل در سال وقوع حادثه پرداخت شده است.
سید مصطفوی با بیان اینکه آموزش و پرورش آذربایجان غربی در راستای جبران عقب افتادگی درسی این دانش آموزان از هیچ اقدامی دریغ نکرده است گفت: تشکیل کلاسهای درس در بیمارستان برای این دانش آموزان از همان ابتدای بروز حادثه صورت گرفت.
وی اضافه کرد: تاکنون نیز برای جبران عقب افتادگی درسی این دانش آموزان به صورت کاملا خصوصی توسط معلمان خیر آموزشی در شیفت های مخالف و روزانه سه ساعت تدریس مطالب درسی صورت گرفته است.
سید مصفوی اظهار کرد: توزیع 28 قطعه سکه طلا بین دانش آموزان و اولیای آنان در خرداد ماه 93، اختصاص واحد مستقل آموزشی در محل آموزشگاه با امکانات رفاهی، برپایی کلاس های فوق برنامه و تقویتی و سازماندهی دانش آموزان به گروه های هفت نفره در خصوص وضعیت درمانی و جسمی آنان از دیگر اقدامات آموزش و پرورش در امور آموزشی در حین درمان دانش آموزان حادثه دیده می باشد.
وی گفت: برای کلیه دانش آموزان بیمه نامه عمر به مبلغ 500 میلیون ریال توسط بیمه معلم در نظر گرفته شده که سهم واریزی هر دانش آموز به این بیمه توسط خود بیمه پرداخت شده است.
سید مصطفوی گفت: بیمه ایران هم بیمه نامه عمر به مبلغ 520 میلیون ریال برای هر دانش آموز و والدین دو دانش آموز فوت شده صادر کرده که در مرحله ارائه هستند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با اشاره به مشکلات موجود در زمینه درمان دانش آموزان شین آبادی اظهار کرد: بلندمدت بودن درمان دانش آموزان و عدم وجود مراکز درمانی مجهز در زمینه درمانی آنان از مهمترین مشکلات در این زمینه است.
وی اظهار کرد: تعهدات شفاهی برخی مسئولین و عدم تحقق آنها، عدم همکاری اولیای دانش آموزان در خصوص راهکارهای ارائه شده برای درمان و عدم بستری در بیمارستان های پیشنهادی وزارت بهداشت از جمله دیگر مشکلات موجود در این مورد است.
سید مصطفوی گفت: صدور دفترچه بیمه تامین اجتماعی علیرغم بیمه درمان روستایی، درخواست اولیای دانش آموزان مبنی بر پرداخت ماهانه کمک مالی از آموزش و پرورش، پرداخت بیمه عمر قبل از 15 سالگی، عدم پرداخت بخشی از دیه توسط شرکت بیمه به عنوان بخشی از مشکلات موجود در این حادثه می باشد.
آتش سوزی در مدرسه دخترانه روستای شین آباد (از توابع پیرانشهر) بر اثر نقص تجهیزات گرمایشی انجام شد.
این حادثه تلخ در روز چهارشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۱ رخ داد که در این حادثه ۲۹ دانش آموز دختر دچار سوختگی شدند که دو نفر از آن ها بر اثر شدت جراحات واردە فوت کردند.
7125/581 / 1539


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن