تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820127406




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هموار شدن مسیر پیشرفت علمی در دولت تدبیر و امید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرماندار اسلامشهرگفت: هموار شدن مسیر پیشرفت علمی در دولت تدبیر و امید خبرگزاری پانا:فرماندار شهرستان اسلامشهر گفت: مسیر پیشرفت علمی با ایجاد شرایط مناسب برای فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشجویان در دولت تدبیر و امید هموار شده است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر ساعت 16:06



    به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا و به نقل از، روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، امیر اله حقیقی که به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی و در دیدار با رئیس و معاونین این دانشگاه سخن می گفت، ضمن تبریک روز دانشجو به کلیه دانشجویان شهرستان اظهار داشت ، شانزدهم آذر از جایگاه رفیعی در تاریخ دانشگاهی کشور ایران برخوردار است
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود: هر سال با فرا رسیدن ١٦ آذر ، خاطره‌ی حماسی شهادت سه تن از دانشجویان مسلمان و مبارز میهن اسلامی در ذهن جامعه زنده می‌شود که پیام‌آور عزت و شرف دانشگاه است.
فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان به شمار می رود، گفت: فضای دانشگاهها در دولت تدبیر و امید نظم و انضباط خوبی پیدا کرده و در حال حاضر دانشگاهها می توانند با رعایت خطوط قرمز فضای نقد و تبادل نظر باشند.
وی با بیان اینکه بیش از 40 هزار دانشجو در واحدهای دانشگاهی شهرستان مشغول تحصیل هستند، گفت: دانشگاهها باید در تمامی عرصه ها با هدف ارتقای سطح علمی کشور و شکوفا شدن توانمندیهای جوانان این مرز و بوم، تلاش کنند.
فرماندار اسلامشهر، با اشاره به اهمیت توجه به خواست دانشجویان گفت: دانشجویان قشر جوان جامعه هستند و باید بیش از پیش به نظرات آنان در حوزه های مختلف توجه کرد.
حقیقی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از واحدهای دانشگاهی در سراسر کشور با مشکلات فراوانی از جمله کاهش تعداد دانشجویان مواجه هستند، تصریح کرد: تعداد دانشجویان اسلامشهر به اندازه جمعیت برخی از شهرهای مهم کشور است و نزدیکی به شهر تهران، باعث شده تا این شهرستان پذیرای دهها هزار دانشجو باشد.
نماینده عالی دولت در اسلامشهر همچنین با بیان اینکه اتصال این شهرستان به خطوط متروی تهران می تواند سهولت بیشتری برای حضور دانشجویان در واحدهای دانشگاهی اسلامشهر را فراهم سازد، ادامه داد: با اختصاص دو میلیارد تومان به بحث مترو بزودی شاهد آغاز احداث خط مترو اسلامشهر خواهیم بود.
همچنین در ادامه این دیدار اسفندیارریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، نیز در سخنانی ضمن قدردانی از حمایت های فرماندار اسلامشهر از برنامه ها و اقدامات دانشگاه آزاد اظهار داشت: با آغاز بکار دولت تدبیر و امید، نشاط ، آرامش و امید در سطح جامعه مشاهده می شود. وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا شهرستان اسلامشهر را به یک برند علمی و دانشگاهی در سطح کشور مطرح کنیم، افزود: راهبرد ما استفاده بیشتر از فضاهای فیزیکی دانشگاه است و در تلاش هستیم تا زمین های مجاور دانشگاه را خریداری و به فضای فعلی دانشگاه را گسترش دهیم.
/ خبر : ساسان حق شناس /  











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن