تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819170880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال باشکوه از کاروان دولت تدبیر و امید،قدردانی از خدمات دولت یازدهم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در گلستان: استقبال باشکوه از کاروان دولت تدبیر و امید،قدردانی از خدمات دولت یازدهم است گرگان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به تلاشها و قدمهای موثر رییس جمهوری و دولت یازدهم در کشور، گفت: استقبال باشکوه از کاروان تدبیر و امید درسفر به گلستان یکی از روش های تقدیر از تلاش های دولت است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله "سیدکاطم نورمفیدی" روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان از خدمات دولت روحانی قدردانی و تصریح کرد: انسانهایی که اینطور کار می کنند باید از آنان تقدیر و تشکر کرد.
طبق برنامه ، کاروان دولت تدبیر و امید قرار است روز یازدهم آذر به استان گلستان وارد شود ، افتتاح راه آهن ایران - ترکمنستان و قزاقستان با حضور روسای جمهوری این کشورها از جمله برنامه های این سفر است.
امام جمعه گرگان درخصوص درخواستهای استان گلستان در سفر هیات دولت نیز اضافه کرد: ممکن است خیلی افراد ،گروه ها و بخشهای مختلف، درخواست های متنوعی از دولت داشته باشند، اما کارهایی که برای استان صورت می گیرد باید زیربنائی و تحول آفرین باشد و بشکل متمرکز از سوی استاندار و یا نمایندگان به رییس جمهوری ارائه شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان افزود: یکی از درخواست ها باید فراهم کردن زمینه حضور بخش خصوصی در راستای توسعه و رونق استان و رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاران باشد.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که حتی اگر مدیری با ایجاد بستر سرمایه گذاری در استان پای میز محاکمه هم برود، باید در این زمینه کار کند، افزود: در باز شدن این گره ها همه باید خود را شریک و سهیم بدانند و این مساله را از خودم شروع می کنم و از استاندار و نمایندگان مردم شهرهای مختلف استان در مجلس شورای اسلامی نیز تقاضا دارم وارد این مسیر شوند تا استان به رشد، توسعه و تعالی برسد.
امام جمعه گرگان همچنین با اشاره به نزدیک بودن سفر هیات دولت به استان و میزبانی گلستان از کاروان تدبیر و امید بر زیبا سازی و اقدامات ضروری از سوی شهرداری تاکید کرد.
آیت الله نورمفیدی با اشاره به ویژگی های شهر زیبای اسلامی، گفت: شهر اسلامی باید همیشه زیبا، تمیز و دارای نظم باشد.
نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: این نهاد با تیزبینی و آینده نگری امام راحل تشکیل شد و بقای آن هم باید با حضور مردم و توفیقات الهی ادامه داشته باشد.
آیت الله نورمفیدی یادآور شد: در دوران مختلف در فراز و نشیب های گوناگون نظام، مردم به عنوان بسیجی وارد صحنه شدند و از کیان نظام اسلامی و انقلاب محافظت کردند.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری با اشاره به عزاداری های سیدالشهداء و اهل بیت (ع)، یادآور شد: عاشورا و مکتب امام حسین (ع) دانشگاهی است که تعطیلی ندارد، زیرا این دانشگاه و مکتب در واقع انسان ساز است و بشریت نیاز به انسان شدن دارد..
7467 /601 / 556


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن