تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818737462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبیر: سهم شهرداری پرداخت نشده، سهم راهور در دست ناجا


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: دبیر: سهم شهرداری پرداخت نشده، سهم راهور در دست ناجا
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از عدم اختصاص جرائم راهنمایی و رانندگی به شهرداری و پلیس راهور در سال جاری، گفت: ۷۰ درصد سهم شهرداری پرداخت نشده و ۳۰ درصد راهور در حساب ناجاست.
به گزارش نامه نیوز؛ علیرضا دبیر در جلسه غیرعلنی امروز شورا طی تذکری به شهرداری تهران گفت: بر اساس بند ج ماده 86 برنامه پنج ساله، شهرداری ملزم به دریافت تاییدیه حمل و نقل برای پروژه های بزرگ‌مقیاس شهرسازی است. همچنین طبق بند پ ماده 16 برنامه پنج ساله، شهرداری باید مطالعات عارضه سنجی ترافیکی را برای کاربری های خاص که منجر به اثرات عمده ترافیکی می شود، انجام دهد.

وی ادامه داد: نتیجه عمل نکردن به این موضوع، به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم است که امروزه در مجتمع های تجاری بزرگ‌مقیاس و فرامنطقه‌ای شاهد آن هستیم و ضروری است یادآوری کنم که معاونت شهرسازی شهرداری به همراه معاونت حمل و نقل و ترافیک، باید این مجوز را قبل از اینکه پروژه به کمیسیون ماده 5 ارائه شود، تهیه کنند.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا همچنین گفت: با توجه به رسیدن زمان بررسی بودجه سال 94، شهرداری تهران باید لایحه ای را به منظور ارائه پیشنهاد به دولت در خصوص حمل و نقل عمومی شهر تهران به شورا ارائه می کرد، اما به دلیل تاخیر شهرداری، من از کمیسیون عمران می خواهم این موضوع را در قالب طرح به شورا ارائه دهد.

دبیر همچنین در خصوص سهم پلیس راهور تهران از جرائم راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: طبق قانون 70 درصد جرائم راهنمایی و رانندگی سهم شهرداری ها و 30 درصد سهم راهور شهر تهران است که در سال 93 هیچ سهمی از این بابت به شهرداری تهران پرداخت نشده است.

وی تصریح کرد: همچنین طبق اطلاعات رسیده ظاهرا سهم 30 درصدی راهور در اختیار ناجا قرار گرفته، اما از این سهم هم هنوز مبلغی به پلیس راهور تهران اختصاص پیدا نکرده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورا از فرمانده ناجا درخواست کرد این موضوع را پیگیری کند و گفت: طبق روال، بودجه جاری راهور تهران بزرگ را شهرداری می دهد، اما این موضوع نباید مانع پرداخت سهم راهور از جرائم راهنمایی و رانندگی شود؛ چرا که راهور مشکلات زیادی در شهر تهران دارد که با کمک این بودجه می تواند بار این مشکلات را کاهش دهد.




منبع: فارس


۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن