تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ما قومى هستيم كه تا گرسنه نشويم غذا نمى‏خوريم و تا سير نشده‏ايم دست از غذا مى‏ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820426288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجلیل از دانشجویان دانشكده افسری در شیراز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تجلیل از دانشجویان دانشكده افسری در شیراز خبرگزاری پانا: همزمان با 16 آذر و روز دانشجو، طی مراسمی از دانشجویان بورسیه ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس تجلیل شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۱۶ آذر ساعت 14:57



به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویراحمد، در مراسم روز دانشجو در مركز آموزش پیاده شیراز، گفت: پیدایش علم و دانش با خلقت انسان برابری می‌كند.
امیرسرتیپ دكترحسین محمدی افزود: بشر همواره در صدد آن بوده كه مسائل مختلف پیرامون خود را بفهمد و درك كند.
وی با بیان اینكه نقش علم و دانش در زندگی انسان، آموختن راه تكامل و ساختن آینده است، گفت: همه ادیان الهی و مكاتب بشری بر كسب علم و دانش تاكید داشته و دارند و پیشرفت و ترقی در مسیر علم را افتخار آمیز می‌دانند اما اسلام بیش از هر دین و آئینی به علم بها داده و انسان‌ها را به تعلیم و تعلم فراخوانده است.
محمدی گفت: سرمایه اصلی كشور نیروهای انسانی آموزش دیده و متخصص هستند، همین نیروها هستند كه مرز كشورهای توسعه یافته و توسعه نیافته را مشخص می‌كنند.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و كهگیلویه و بویر احمد گفت: موضوع علم و دانش به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر كشور باید مورد توجه قرار گیرد اما این سرمایه زمانی اثربخشی بیشتری خواهد داشت كه همراه با تعهد به كشور و در راستای تحقق اهداف باشد.
محمدی خاطرنشان كرد: تعهد همراه با تخصص باعث می‌شود كه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی به هیچ كشوری وابستگی نداشته باشیم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن