تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814731583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس در برابر زیاده خواهی شیطان بزرگ می ایستد و به کمک دولت می آید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس: مجلس در برابر زیاده خواهی شیطان بزرگ می ایستد و به کمک دولت می آید تهران - ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در برابر زیاده خواهی شیطان بزرگ می ایستد و به کمک دولت می آید، یک توافق بد بسیار بدتر از توافق نکردن به منظور حفظ استقلال و عزت کشور است.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «زهرا طبیب زاده نوری» در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی افزود: آیندگان در مورد ما قضاوت خواهند کرد همانگونه که ما اکنون به قضاوت تاریخ گذشته نشسته ایم.
وی یادآور شد: نرمش دیپلماتیک در یک سال اخیر باعث شد گرگ درنده، زشت ترین تحقیرها و توهین ها را که مستحق خود اوست و تابه حال جرأت ابراز آنها را نداشت، نثار ملت ایران کند.
وی تاکید کرد: آقای ظریف، به رغم این که گزارش بی محتوای چند روز قبل شما را که حاوی یک سطر اطلاعات در مورد مذاکرات نبود، توهین به شخصیت و شعور نمایندگان می دانم، قانون همه یا هیچ پذیرفته شده در توافق ژنو و تصویب پروتکل توسط مجلس را به شما یادآوری می کنم.
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس نهم همچنین گفت: در یک سال اخیر با افکار عمومی در داخل و دنیا اتمام حجت شد و همه زیاده خواهی آمریکا را برای چندمین بار ملاحظه کردند؛ تنها راه تکرار نشدن تحریم در جنگ اقتصادی، گرفتن آرایش جنگی اقتصادی و مقاومت توسط دولت و ملت در مقابل آنها است.
طبیب زاده نوری تصریح کرد: مقاومت یعنی جلوگیری از مصرف ارز در واردات کالاهای غیرضروری، مقاومت یعنی توسعه کیفی صنعت خودروسازی و بی نیازی از رنو و پژو؛ مقاومت یعنی خرید تضمینی گندم و برنج به قیمت عادلانه از کشاورز و امیدواری آنان به کشت کالاهای استراتژیک؛ مقاومت یعنی جلوگیری از خروج ارز جهت ورود خودروهای لوکس به کشور؛ مقاومت یعنی کمک به کیفی سازی صنایع، لوازم خانگی و کاهش تدریجی ورود محصولات سامسونگ و ال جی.
وی ادامه داد: مقاومت یعنی تامین بخش قابل توجهی از بودجه سالانه از مالیات و کاهش تدریجی وابستگی به نفت؛ مقاومت یعنی طراحی و اجرای برنامه بلندمدت در مصرف آب.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه ضمن تبریک روز دانشجو به سربازان جنگ نرم در عرصه دانشگاه های کشور گفت: پس از انقلاب اسلامی، دو رویکرد فکری و سیاسی در میان دولتمردان جمهوری اسلامی ایران موجود بوده است؛ گروهی معتقدند جهان کدخدا دارد و به دلیل تفوق علمی، نظامی و اقتصادی کدخدا هیچ کشوری نمی تواند از قلمرو اقتدار او مستقل باشد و همه باید تحت حاکمیت نظام سلطه باشند؛ قلمرو دین محدود به اعمال فردی است و در سیاست و اقتصاد نیز باید نسخه غرب را پیچید.
طبیب زاده نوری ادامه داد: گروه دوم معتقد به کفایت و کارایی دین جهت رفع نیازهای بشر در همه اعصار حتی در قرن 21 است و تنها راه نجات ملت ها را مقاومت عزتمندانه تا مرز شهادت می داند.
وی یادآور شد: استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایتکار آمریکا در سده اخیر و خصوصاً پس از فروپاشی شوروی به عنوان تنها ابرقدرت، با مکانیزم های گوناگون حکومت های مستقل را ساقط کرده است؛ در اروپای شرقی و آسیای میانه با رواج ابتذال فرهنگی، روحیه مصرف گرایی و رویای پیوستن به سازمان تجارت جهانی و ناتو در میان سیاستمداران غرب زده، سناریوی انقلاب مخملی را رقم زده که آخرین نمونه آن تغییر حکومت در اوکراین است.
وی ادامه داد: در آسیا، حضور مستقیم نظامی خود را با سناریوی ایجاد بهانه و مستمسک، مشروعیت بخشیده است و حضور در افغانستان و عراق به بهانه 11 سپتامبر و وجود سلاح شیمیایی در عراق آغاز شد، ضمن آنکه شیوه قدیمی تر طراحی کودتا توسط نظامیان و ایجاد حکومت های دست نشانده آمریکایی در کشورهای آمریکای لاتین و آسیا و آفریقا، همچون حضور پینوشه در شیلی و انورسادات در مصر شاهدی بر این مدعا است.
نماینده مردم تهران در مجلس همچنین گفت: حمایت از شاهان گوش به فرمان عرب در منطقه خاورمیانه و آفریقا، شیوه متعلق به جوامع سنتی تر و ابتدایی تر بوده است و آخرین سناریو نیز ایجاد و تجهیز گروه های تروریستی خلق الساعه نظیر داعش جهت درهم شکستن مقاومت حکومت های مستقل و مردمی همچون سوریه و عراق است.
طبیب زاده نوری افزود: آمریکا تمامی سناریوهایی که هر یک می توانست حکومتی را ساقط کند، پس از انقلاب اسلامی در ایران به اجرا گذاشت؛ کودتای نوژه، حمایت از گروه های تروریستی نظیر منافقین و ریگی، جنگ تحمیلی، حضور نظامی، کودتای مخملی در فتنه 88 و... همه سناریوهایی بود که به لطف و عنایت الهی و به دلیل وجود مکانیزم نوین به نام ولایت فقیه در حکومت دینی در ایران به شکست کشیده شد و انقلاب آبدیده تر، پخته تر و قوی تر شد.
نماینده مردم تهران در مجلس افزود: سناریوی تحریم علمی آغاز شد ولی آن هم کارساز نبود؛ ایران اسلامی تنها به اتکای دانش بومی و به برکت رادمردانی چون شهید طهرانی مقدم ها به ششمین قدرت موشکی دنیا تبدیل شد و به برکت دانشمندانی چون شهید شهریاری ها به صف تولیدکنندگان دانش هسته ای پیوست و با تلاش امثال مرحوم کاظمی و آشتیانی به دنیای سلول های بنیادی قدم گذاشت.
این نماینده اصولگرای در مجلس نهم با بیان این که انقلاب اسلامی نه تنها در آسیا بلکه به آفریقا هم صادر شد، یادآور شد: انقلاب اسلامی توانست در آمریکای لاتین در حیات خلوت شیطان بزرگ وارد شود و عقد اخوت با مبارزان ضدآمریکایی در آمریکای لاتین بست، بنابراین غرب به این نتیجه رسید که این منبع الهام بخش باید مهار شود و آخرین سناریوی آمریکا در جنگ علیه ملت ایران یعنی تحریم همه جانبه اقتصادی در دستور کار شیطان بزرگ قرار گرفت؛ سناریویی که تا به حال با این شدت و وسعت در تحریم کوبا هم اعمال نشده بود.
طبیب زاده نوری تصریح کرد: بهانه تحریم ها بحث هسته ای ایران شد در حالی که هند و پاکستان در همسایگی ایران به صورت بالقوه دارای سلاح هسته ای هستند ولی ایران به دلیل احتمال ساخت سلاح هسته ای در آینده تحت شدیدترین تحریم ها قرار گرفت.
وی افزود: سوال اینجاست که اگر جمهوری اسلامی ایران به فرض محال از جدیدترین فناوری غرب کاملا انصراف دهد و همه مراکز اتمی خود را پلمب کند، اما عملا از مردم مظلوم غزه، بحرین، سوریه و لبنان حمایت کند؛ احکام اسلامی را در کشور پیاده کند؛ شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا و مرگ بر کودک کشی و آواره سازی مظلوم را سر دهد؛ موشک دوربرد بسازد و به غزه مظلوم و دوستان منطقه ای فناوری آن را صادر کند؛ تحریم ها برداشته خواهد شد؟
وی همچنین اظهارداشت: آیا جمهوری اسلامی ایران می تواند احکام قصاص و مجازات های اسلامی را پلمب و تعطیل کند؟
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: سردمداران جنایتکار آمریکا اظهار داشتند که تحریم ها، انقلاب اسلامی ایران را پای میز مذاکره کشانده تا جایی که عملاً تن به تعطیلی فردو، تغییر کاربری اراک و وجود یک برنامه غنی سازی نمایشی در نطنز با سانتریفیوژهای نسل اول که حکم غنی سازی با متد چراغ نفتی در صنعت پیشرفته هسته ای کنونی است، داده است.
طیب زاده نوری ادامه داد: وقتی به اعتقاد آنها سلاح تحریم یک بار کارساز بوده چه تضمینی وجود دارد که بار دیگر تحت عناوین حقوق بشری و حمایت از تروریسم، سلاح تحریم به کار گرفته نشود؟
سیام**1058**1336


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن