تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802447600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو جبهه پایداری:مجلس در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد/ یک توافق بد بسیار بدتر از عدم توافق است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: عضو جبهه پایداری:مجلس در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد/ یک توافق بد بسیار بدتر از عدم توافق است
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد و به کمک دولت خواهد آمد. یک توافق بد بسیار بدتر از عدم توافق به منظور حفظ استقلال و عزت کشور است
به گزارش نامه نیوز،  زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (شانزدهم آذرماه 93) گفت: پس از انقلاب اسلامی هموره دو رویکرد فکری، سیاسی در میان دولتمردان جمهوری اسلامی ایران موجود بوده است. گروهی معتقدند جهان کدخدا دارد و به دلیل توفق علمی، اقتصادی و نظامی کدخدا هیچ کشوری نمی‌تواند از قلمرو اقتدار او مستقل بماند و همه اجبارا باید تحت حاکمیت نظام سلطه باشند. قلمرو دین در این دیدگاه محدود به اعمال فردی است و در سیاست و اقتصاد باید نسخه غرب را پیچید.

وی ادامه داد: گروه دوم معتقد به کفایت و کارایی دین جهت رفع نیازهای بشر در همه اعصار حتی در قرن بیست و یکم است و تنها راه نجات ملت‌ها را مقاومت عزتمندانه تا مرز شهادت می‌داند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در سده اخیر و به ویژه پس از فروپاشی شوروی به عنوان تنها ابر‌قدرت با مکانیزم‌های گوناگون حکومت‌های مستقل و غیرهمسو را ساقط کرده است. در اروپای شرقی و آسیای میانه با رواج ابتذال فرهنگی روحیه مصرف‌گرایی رویای پیوستن به سازمان تجارت جهانی و ناتو در میان سیاستمداران غربزده سناریوی انقلاب مخملی را رقم زده که آخرین نمونه آن تغییر حکومت در اوکراین است.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: در آسیا حضور مستقیم نظامی خود را با سناریوی ایجاد بهانه و مستمسک مشروعیت بخشیده. حضور در افغانستان و عراق به بهانه حادثه 11 سپتامبر و وجود سلاح شیمیایی در عراق آغاز شد.

وی افزود: شیوه قدیمی‌تر طراحی کودتا توسط نظامیان، ایجاد حکومت‌های دست‌نشانده آمریکایی در کشورهای آمریکای لاتین، آسیا و آفریقا، حضور پینوشه در شیلی و انور‌سادات در مصر شاهدی بر این مدعاست و حمایت از شاهان گوش به فرمان عرب در منطقه خاورمیانه و آفریقا، شیوه متعلق به جوامع سنتی‌تر و ابتدایی‌تر بوده است.

نماینده مردم تهران اظهار داشت: آخرین سناریو ایجاد و تجهیز گروه‌های تروریستی خلق‌الساعه نظیر داعش جهت در هم شکستن مقاومت حکومت‌های مستقل مردمی چون سوریه و عراق است.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: آمریکا کلیه سناریوهایی که می‌توانست حکومتی را ساقط کند پس از انقلاب اسلامی در ایران به جا گذاشت. کودتای نوژه حمایت از گروه‌های تروریستی نظیر منافقین و ریگی، جنگ تحمیلی حضور نظامی و کودتای مخملی در فتنه 88 که همه سناریو‌ها به لطف و عنایت الهی و به دلیل وجود مکانیزم ولایت فقیه در حکومت دینی در ایران به شکست کشیده شده و انقلاب پخته‌تر و آب‌دیده‌تر و قوی‌تر شد.

وی افزود: سناریوی تحریم علمی آغاز ولی آن هم کارساز نشد. ایران اسلامی تنها به اتکای دانش بومی و به برکت راد‌مردانی چون شهید تهرانی‌مقدم‌ها به ششمین قدرت موشکی دنیا تبدیل شد و به برکت دانشمندانی چون شهید شهریاری‌ها به صف تولید‌کنندگان صنعتی در دانش هسته‌ای پیوست و با تلاش امثال مرحوم کاظمی آشتیانی‌ها به دنیای سلول‌های بنیادی قدم گذاشت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: انقلاب اسلامی نه تنها در منطقه آسیا بلکه به آفریقا صادر شد و به آمریکای لاتین در حیاط‌خلوت شیطان بزرگ وارد و عهد اخوت با مبارزان ضد‌آمریکایی آمریکای لاتین بست. لذا این منبع الهام‌بخش باید مهار می‌شد و آخرین سناریوی آمریکا در جنگ علیه ملت ایران یعنی تحریم همه‌جانبه اقتصادی در دستور کار شیطان بزرگ قرار گرفت. سناریویی که تا به حال با این شدت و وسعت در تحریم کوبا هم اعمال نشده بود.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: بهانه تحریم‌ها بحث هسته‌ای ایران شد. هند و پاکستان دو همسایه ایران به طول بالقوه دارای سلاح هسته‌ای هستند ولی ایران به دلیل احتمال ساخت سلاح هسته‌ای در آینده تحت شدید‌ترین تحریم‌های اقتصادی قرار گرفته است.

وی افزود: سوال اینجاست اگر جمهوری اسلامی ایران به فرض محال از جدید‌ترین فناوری‌های قرن کاملا انصراف دهد و همه مراکز هسته‌ای خود را پلمپ کند اما عملا از مردم غزه و لبنان و سوریه حمایت کند احکام اسلام را در کشور پیاده کند شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را همچنان سر دهد، موشک دور‌برد بسازد و به مردم غزه و دوستان منطقه‌ای فناوری‌‌ را صادر کند تحریم‌ها برداشته خواهد شد؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آیا جمهوری اسلامی می‌تواند احکام قصاص و مجازات‌های اسلامی را حذف کند؟ سردمداران جنایتکار آمریکا اظهار داشتند که تحریم‌ها انقلاب اسلامی ایران را پای میز مذاکره کشانده در جایی که عملا تن به تعطیلی فردو و تبدیل کاربری اراک و وجود یک برنامه غنی‌سازی نمایشی در نطنز با سانتریفیوژهای نسل اول که حکم غنی‌سازی با متد چراغ نفتی در صنعت پیشرفته کنونی هسته‌ای داده است.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: وقتی به اعتقاد طرف مقابل سلاح تحریم آنان یکبار برای اجبار به مذاکره در ایران کارساز بود چه تضمینی وجود دارد که بار دیگر تحت عناوین حقوق بشری و حمایت از تروریسم  سلاح تحریم به کار گرفته نشود؟

وی افزود: نرمش دیپلماتیک یک سال اخیر سبب شد گرگ درنده زشت‌ترین تحقیر‌ها و توهین‌ها را که مستحق خود اوست و تا به حال جرات ابراز آن را نداشت نثار ملت ایران کند.

وی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: در یک سال اخیر با افکار عمومی در دنیا و داخل اتمام حجت شد همه زیاده‌خواهی‌های آمریکا را برای چندمین بار ملاحظه کردند. تنها راه عدم تکرار تحریم در جنگ اقتصادی گرفتن آرایش جنگی اقتصادی توسط دولت و ملت در مقابل اولین بار آن است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس اظهار داشت: مقاومت یعنی جلوگیری از مصرف ارز در واردات کالاهای غیرضروری. مقاومت یعنی تامین بخش قابل توجهی از بودجه سالانه از مالیات و کاهش تدریجی وابستگی به نفت.

طبیب‌زاده خاطرنشان کرد: آقای ظریف علی‌رغم اینکه گزارش بی‌محتوای چند روز قبل شما که حاوی اطلاعات در مورد محتوای مذاکرات نبود را توهین به شخصیت و شعور نمایندگان می‌دانم قانون همه‌ یا هیچ پذیرفته شده در موافقتنامه ژنو و تصویب پروتکل الحاقی توسط مجلس را به شما یادآوری می‌کنم. مجلس در برابر زیاده‌خواهی‌های شیطان بزرگ خواهد ایستاد و به کمک دولت خواهد آمد. یک توافق بد بسیار بدتر از عدم توافق به منظور حفظ استقلال و عزت کشور است. آیندگان در مورد اقدام ما قضاوت خواهند کرد همانگونه که امروز ما به قضاوت گذشته نشسته‌ایم.




منبع: فارس


۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن