تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819993312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندار هشترود: دشمن با برنامه ریزی قصد تخریب عقاید جوانان را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون فرماندار هشترود: دشمن با برنامه ریزی قصد تخریب عقاید جوانان را دارد مراغه - ایرنا - معاون فرماندار هشترود گفت: دشمن با برنامه ریزی و تهاجم فرهنگی قصد تخریب عقاید جوانان را دارد.


شمسعلی محمودیان روز یک شنبه در مراسم زنگ اطلاع رسانی ایدز در هنرستان شبانه روزی خوارزمی این شهرستان افزود: دشمن می خواهد از طریق ماهواره و اینترنت جوانان و دانش آموزان را به بی بند و باری سوق دهد.
وی اظهار کرد: مسوولان فرهنگی و آموزشی باید با برنامه ریزی دقیق به مبارزه با این برنامه هدفمند دشمن بروند.
معاون فرماندار هشترود ادامه داد: دشمن از جوانان ایرانی و آینده سازان این کشور در هراس است و از همه توان خود برای انحراف آنان استفاده می کند.
محمودیان یادآوری کرد: جوانان ما در طول دوران جنگ نگذاشتند یک وجب از خاک این کشور بدست دشمن بیافتد و جوانان کنونی نیز باید ادامه دهندگان راه جوانان جنگ و شهدا باشند.
وی گفت: معلمان نقش بسزایی در آموزش دانش آموزان از خطرات بیماری ایدز دارند و باید در کلاس های درسی خود آموزش های لازم را به آنان ارایه دهند.
شهرستان هشترود با 70 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
7486/590/587


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن