تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803809000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان بر طرح های تقاضامحور تمرکز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مرکز تحقیقات کشاورزی اصفهان بر طرح های تقاضامحور تمرکز دارد اصفهان- ایرنا- معاون پژوهشی مرکز تحقیقات کشاورزی استان اصفهان از ادغام با بخش آموزش در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: این مرکز بیشتر بر طرح های تقاضامحور تمرکز و فعالیت دارد.


علیرضا نیکویی روز یکشنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهار کرد: مساله ای که شبکه تحقیقاتی کل کشور با آن روبروست، کاهش و نقصان در بودجه های تحقیقاتی است که در چند سال اخیر شدت یافته و در سال جاری به اوج خود رسیده است.
وی با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات کشاورزی منطقه دو کشور درشش استان به مرکزیت اصفهان فعالیت می کند، گفت: کاهش بودجه دولتی، مرکز تحقیقات را به سمت جذب اعتبارات پژوهشی بخش خصوصی و انطباق عملکرد با طرح های سفارشی سوق داده است.
وی تاکید کرد: هم اکنون سفارش دهنده عمده طرح های پژوهشی مرکز تحقیقات اصفهان سازمان جهاد کشاورزی است که از این طریق، سازمان تلاش می کند تا حد ممکن به مشکلات و چالش های حاکم بر بخش کشاورزی با پشتوانه علمی و پژوهشی فائق آید.
نیکویی با اشاره به هفته پژوهش که هر ساله در دهه پایانی آذرماه برگزار می شود، اضافه کرد: در راستای این همکاری هم اکنون بیش از 50 طرح و پروژه پژوهشی در زمینه های حفظ نباتات، تولیدات گیاهی، مکانیزاسیون، آب و خاک، علوم دامی و منابع طبیعی با اعتباری بیش از 400 میلیون تومان توسط مرکز تحقیقات اصفهان در حال اجراست.
وی تصریح کرد: اجرای هر یک از طرح ها و پروژه های مذکور در نشست های مشترک سازمان جهاد کشاورزی و مرکز تحقیقات با استعلام از نیاز شهرستان ها اولویت بندی و انتخاب شده است.
معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اصفهان تاکید کرد: علاوه بر کمبود اعتبارات، زیربناها و تاسیسات مرکز تا حدود زیادی مستهلک شده است و عمده بدنه نیروی انسانی این مرکز نیز رو به بازنشستگی است.
وی افزود :بنابراین بایستی با بهره گیری از پتانسیل ها و تجارب ارزنده پژوهشگران این مرکز، از ظرفیت های دانشجویی استفاده بیشتری ببریم و در راستای چابک سازی تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گام برداریم.
وی با تاکید بر ادغام مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان با مرکز آموزش گفت: این امر در افزایش بهره وری در مرکز موثر است و می توانیم از نیروهای جوان دانشجو در بخش تحقیقات کشاورزی و از تجارب پژوهشگران مرکز در راستای آموزش دانشجویان و بهره برداران کشاورزی، بیشتر استفاده کنیم.
مرکز تحقیقات کشاورزی استان اصفهان در سال 1332 با توجه به نیاز به تخصصی شدن تحقیقات در رشته های تخصصی کشاورزی و نیز با توجه به مزیت نسبی استان اصفهان در تحقیقات شکل گرفت و هم اینک این مرکز دارای 13 بخش تحقیقاتی است که در تمام زمینه های کشاورزی دارای فعالیت پژوهشی می باشد.
مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان دارای 16 ایستگاه تحقیقاتی است که بعضی از آنها در کشور منحصر به فرد هستند.
ت/7143/ 546


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن