تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820939488




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم تبریز: دانشگاه ها به سوی مهارت آموزی حرکت کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مردم تبریز: دانشگاه ها به سوی مهارت آموزی حرکت کنند تبریز - ایرنا - نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: دانشگاه ها از آموزش محوری به سوی مهارت آموزی حرکت کنند.


"مسعود پزشکیان" روز یکشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه سراج در تبریز با بیان اینکه دانشجویان به عنوان مدیران آینده با افزایش مهارت و توانمندی های خود برای اعتلای کشور تلاش کنند، افزود: راه حل برون رفت کشور از مشکلات موجود متکی بودن به مهارت، علم و همبستگی است.
وی اظهارکرد: وحدت حلقه گم شده کشور است و این مهم باید از داخل دانشگاه ها شکل گیرد تا بتوانیم با همدلی و مشارکت ایران اسلامی را آزاد و سربلند نگه داریم.
پزشکیان با تاکید بر گفتمان های دانشجویی، ادامه داد: متاسفانه امروز کار تیمی در دانشگاه ها به دانشجویان آموزش داده نمی شود و این امر موجب ایجاد مشکلات در کشور شده است.
وی سیستم را عاملی برای موفقیت دانست و گفت: با تعریف سیستم درست در دانشگاه ها خواهیم توانست جوانانی را تربیت کنیم که موجب پیشرفت کشور شوند.
/1352/6120/587


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن