تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819901705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات احداث تونل کبیرکوه شتاب می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: عملیات احداث تونل کبیرکوه شتاب می گیرد ایلام- ایرنا- فرماندار آبدانان گفت: کار ساخت تونل کبیرکوه این شهرستان با کمک وزیر راه و شهرسازی شتاب بیشتری به خود می گیرد.


"مجید عسگری" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با توجه به مصوبه جدید وزارت راه و شهرسازی مبنی بر ارتقاء راه پلدختر، دره شهر، آبدانان و دهلران به جاده اصلی، نقش تونل بزرگ کبیرکوه در این مسیر به یک ضرورت ملی و اثرگذار تبدیل شده است.
وی افزود: وزیر راه و شهرسازی به تازگی با اجرا و اصلاح مسیر شهرستان های پلدختر در استان لرستان، دره شهر، آبدانان و دهلران به عنوان یکی از راه های اصلی و با استانداردهای ملی موافقت کرده و اعتبارهای لازم را نیز برای مطالعه این طرح بزرگ راهسازی اختصاص داده است.
عسگری اضافه کرد: اجرای این طرح بزرگ راه سازی، ضمن اثرگذاری در رفت و آمدهای استان های مرکز و شمال غربی به جنوب کشور، نقش بسیار زیادی در توسعه استان ایلام ایفا خواهد کرد.
فرماندار آبدانان ادامه داد: با موافقت شخص وزیر راه و شهرسازی اعتبارهای احداث تونل کبیرکوه افزایش یافته و در یک برنامه سه ساله، بودجه مورد نیاز آن از سوی وزارت راه و شهرسازی و کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی تامین می شود.
وی گفت: تاکنون 650 متر از بدنه اصلی تونل کبیرکوه حفر شده و عملیات احداث و حفاری آن در دو نوبت کاری توسط پیمانکار مجرب با تمام تلاش و توان کاری ادامه دارد.
فرماندار آبدانان افزود: از ابتدای آغاز به کار این طرح بزرگ در سال 89 تاکنون 200 میلیارد ریال برای جاده های دسترسی و حفر 650 متر از تونل اصلی و 160 متر تونل های فرعی آن از سمت شهرستان های آبدانان و دره شهر هزینه شده است.
آبدانان با جمعیت 67 هزار نفر در جنوب خاوری استان ایلام واقع است.
7174/565


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن