تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819235879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرخ توسعه همه جانبه استان اردبیل شتاب می گیرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار اردبیل چرخ توسعه همه جانبه استان اردبیل شتاب می گیرد اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل از شتاب گرفتن چرخ توسعه همه جانبه این استان خبر داد.


به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری اردبیل ، مجید خدابخش در نشستی با فرمانداران ، بخشداران ، مشاوران و مدیران کل ستادی استانداری با اشاره به نامگذاری امسال به فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری گفت: برای بهبود اقتصادی باید فرهنگ جهادی را در جامعه نهادینه کرد و این کار با عزم ملی و مدیریت صحیح محقق می شود.
وی بر لزوم شناسایی معضلات مهم فرهنگی در استان تاکید کرد و افزود: تلاش برای ارتقای فرهنگ عمومی و ترویج معارف و فرهنگ اسلامی در بین مردم در کاهش آسیب های اجتماعی موثر بوده و بهترین کار برای پیشگیری و کاهش معضلات اجتماعی توجه به دستورات دینی و سرمشق قرار دادن آموزه های قرآنی است.
وی همچنین جذب و جلب سرمایه گذاران جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان را موثر دانست و اظهار کرد: فرمانداران استان باید برای استفاده مطلوب از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان ها گام های موثرتری برای رشد و شکوفایی و جذب و جلب سرمایه گذاران بخش خصوصی و شبه دولتی بردارند.
خدابخش بیان کرد: هم اکنون بیش از 50 هزار میلیارد ریال پروژه و طرح عمرانی ، اقتصادی و اشتغال زا در مناطق مختلف استان در حال انجام است و امیدواریم هر چه سریع تر این پروژه ها و طرح ها به بهره برداری برسد تا شاهد رشد و شکوفایی همه جانبه استان باشیم.
وی تخصیص 100 درصد اعتبارات عمرانی و جذب و جلب سرمایه گذاران در عرصه های مختلف را از جمله دستاوردهای مهم سفر رییس جمهور به استان اردبیل ذکر کرد و افزود: تامین اعتبار آبیاری 83 هزار هکتار از اراضی قابل کشت استان اردبیل ، اجرای عملیات پتروشیمی ، راه آهن اردبیل ، شبکه پایاب سدهای خدا آفرین و عمارت از جمله این دستاوردها است.
وی گفت: با تکمیل و افتتاح این طرح ها تحول عظیمی در بخش های مختلف استان رخ خواهد داد.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در دو سال گذشته 400 میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان انجام شده افزود: این میزان امسال به چهار هزار و 400 میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی با اشاره به این که تاکنون برای اجرای پروژه پتروشیمی اردبیل 250 میلیارد ریال هزینه شده گفت: برای تکمیل و راه اندازی این پروژه 545 میلیون دلار اعتبار نیاز است و تلاش
می شود از طریق پرداخت تسهیلات کنسرسیوم بانکی (بانک صادرات ، بانک رفاه کارگران ، بانک توسعه صادرات) از محل صندوق توسعه ملی فراهم شود.
خدابخش ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نمین و منطقه آزاد تجاری در شمال استان را در توسعه و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه موثر دانست.
در این نشست معاونان استاندار و فرمانداران شهرستان های تابع استان نیز با بیان مسائل و مشکلات و ظرفیت های شهرستانی و نحوه اجرای پروژه های عمرانی پرداختند.
در این جلسه مسعود امامی یگانه به عنوان مدیرکل جدید حوزه استاندار و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری ، یاسر عبداللهی عابد به عنوان مشاور استاندار در امور طرح های ویژه و ارژنگ عزیزی به عنوان سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری معرفی شدند.
8123/594/530


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن