تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798607933




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیگیر دیدار مردمی با رهبرانقلاب در روز یادبود حماسه اسلامی ششم بهمن هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندارمازندران پیگیر دیدار مردمی با رهبرانقلاب در روز یادبود حماسه اسلامی ششم بهمن هستیم ساری- ایرنا- معاون سیاسی وامنیتی استاندارمازندران، از پیگیری های مجموعه استانی برای دیدار مردم مازندران و به خصوص حماسه سازان ششم بهمن سال 60 آمل با مقام معظم رهبری در گرامی داشت این حماسه خبر داد.


به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، " علی یونسی" عصرشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت همایش بزرگ یادیاران با محوریت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل که در فرمانداری آمل برگزارشد، گفت: اکنون برای تجدید خاطره دیدار چند سال گذشته مردم مازندران با رهبر انقلاب در گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل، از تمام ظرفیت ها برای این دیدار استفاده خواهیم کرد.
وی ابرازامیدواری کرد: شرایط مناسب و هماهنگی های لازم برای این دیدار با رهبرمعظم انقلاب در روز ششم بهمن امسال در تهران انجام شود.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، به برگزاری همایش بزرگ "یاد یاران" در هفته گرامیداشت ششم بهمن آمل امسال با سخنرانی دکتر "علی لاریجانی"، رییس مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اشاره کرد وادامه داد: این همایش در صبح روز پنجم بهمن با حضور حماسه سازان و فرماندهان جنگل در شهرستان آمل برگزار می شود.
یونسی با بیان این که ابعاد وجودی حماسه اسلامی ششم بهمن آمل هنوز خوب در جامعه تبیین نشده است، افزود: مردم وجوانان باید به این حقیقت پی ببرند که چه گوهرهایی تربیت شده در دامن مادرانی بودند که با جانفشانی ونثار خون پاکشان امروز ما درکمال آرامش و آسایش به زندگی می پردازیم.
وی، از دستاوردهای بزرگ مردم آمل در خلق حماسه اسلامی ششم بهمن سال60 آمل را ستود و ادامه داد: جوانمردان و ایثارگران آملی در نبرد با ضدانقلاب جنگیدند ودرکنار روحانیت ، نیروهای نظامی وانتظامی تلاش های شوم دشمنان نظامی اسلامی را در کمتر از یک روز خنثی کردند.
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران تاکید کرد: با برگزاری مراسم یادبود و بیان خاطرات حماسه ششم بهمن سال 60 نسل جوان به خصوص جوانان آملی را با گذشته حداقل سه دهه قبل این شهرستان بیشتر آشنا کرد.
یونسی با اشاره به اینکه باید از ظرفیت کاروان های راهیان نور دانش آموزی برای دیدار با محل حماسه سازان جنگل در واقعه سال 60 اشاره کرد، افزود: این حرکت ها می تواند درشناساندن عمق حماسه جنگل تاثیر گذار باشد که چگونه رزمندگان ما با رشادت های خود برای حفظ اسلام وانقلاب به شهادت رسیدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در آمل، معاون استاندار مازندران و فرماندار ویژه آمل هم در این جلسه با گرامی داشت ایثارگری مردم آمل در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 گفت: مردم این شهر حماسه ای ارزنده از خود خلق کردند که برای همیشه تاریخ به یادگار خواهد ماند.
"غلامحسین شفیع زاده"، با اشاره به این که حماسه ششم بهمن سرمایه ای ارزشمند است، افزود: باید اهتمام و تلاش ارزنده ای در راستای ماندگاری این حماسه بزرگ صورت گیرد تا این دلاورمردی ها و ایثارگری ها به نسل جوان جامعه منتقل شود.ک/2
7327/608


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن