تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801560107




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه عفاف و حجاب خراسان رضوی در مشهد دایر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه عفاف و حجاب خراسان رضوی در مشهد دایر شد مشهد - ایرنا - نمایشگاه اهم اقدامات دستگاه های اجرایی خراسان رضوی در زمینه عفاف و حجاب عصر شنبه با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در مشهد آغاز به کار کرد.


این نمایشگاه با هدف ارائه اقدامات 24 دستگاه اجرایی مخاطب مصوبه 427 شورای فرهنگ عمومی کشور در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان برگزار شده است.
در این نمایشگاه دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی، شمه ای از اقدامات انجام شده خود در این حوزه را در 34 غرفه ارائه کرده اند.
از میان شرکت کنندگان در این نمایشگاه 9 غرفه مربوط به تشکل های غیر دولتی است.
دبیر ستاد "صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان رضوی" به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه اقدامی در راستای بررسی و ارائه فعالیت های انجام شده و قدردانی از بخش های فعال و برتر در این حوزه می باشد.
مرتضی دهقانی افزود: در حاشیه این نمایشگاه همایش فعالان عرصه عفاف و حجاب با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار می شود.
به گفته مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در این مراسم از سه دستگاه برتر در حوزه اقدامات برون سازمانی عفاف و حجاب، سه مجموعه برتر در زمینه اقدامات درون سازمانی عفاف و حجاب، سه فرمانداری برتر و شش تشکل غیر دولتی توانمند در این عرصه قدردانی می شود.
وی از مدیران دستگاه های اجرایی و کارشناسان امور فرهنگی ادارات خواست به منظور آشنایی و توسعه فعالیت های خود در این حوزه از این نمایشگاه دیدن کنند.
نمایشگاه عفاف و حجاب به مدت سه روز در محل دائمی نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد (ع) حرم مطهر رضوی دایر است.
2713 / 664


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن