تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803034823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انهدام باند سارقان سایبری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: انهدام باند سارقان سایبری تهران - ایرنا - رییس پلیس فتا غرب تهران گفت: سه تن از اعضای باند سرقت اینترنتی پس از دستگیری توسط پلیس فتا غرب استان تهران، با قرار وثیقه های یک میلیارد و 200 میلیون ریالی روانه زندان شدند.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ «اصغر باقریان» گفت: با وصول دادخواست یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی اش، موضوع در دستور کار پلیس فتا غرب استان تهران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با بررسی های اولیه مشخص شد، مبلغ 11 میلیون ریال از حساب بانکی شاکی به حساب بانکی شخصی با هویت معلوم واریز شده که صاحب حساب بانکی احضار و مورد بازجویی قرار گرفت.
باقریان افزود: فرد مظنون در اظهارات خود مدعی شد که خانمی به طلا فروشی وی مراجعه کرده و مبلغ یادشده را از طریق کارت عابری با هویت خانم «س-ن » به حساب وی واریز کرده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: نکته قابل توجه در این سرقت این بود که فرد مراجعه کننده به طلا فروشی از کارت عابر بانک با هویت خانم« س - ن» استفاده کرده، اما بعد از استفاده، مبلغ از حساب بانکی شاکی کم شده است.
وی یادآور شد: اطلاعات موجود در کارت عابر بانک، توسط یک باند حرفه ای مورد دستکاری قرار گرفته و کارت عابر بانک با هویت خانم « س - ن»، به جای اتصال به حساب بانکی او توسط این سارقان، به حساب بانکی شاکی متصل شده بود تا از این طریق موجودی حساب بانکی او را برداشت کنند.
باقریان اضافه کرد: با بازبینی فیلم های ضبط شده طلا فروشی، مشخص شد، فرد استفاده کننده از کارت، صاحب واقعی کارت نبوده و با احضار خانم «س - ن» به پلیس و طی بازجویی های انجام شده مشخص شد که کارت عابر بانک و مدارک وی توسط پسر دائی وی با هویت «م - ز» به سرقت رفته است.
رییس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: متهم «م - ز» به پلیس احضار و طی بازجویی ها ابتدا سعی در کتمان حقیقت داشت که با ترفندهای پلیسی ناگزیر به اعتراف شده و راز باند سرقان سایبری را فاش کرد.
باقریان گفت: متهم، به همکاری در یک باند سرقت سایبری، اعتراف کرد، فردی با نام «ر - ج» که عنصر اصلی این باند است، کارت عابر بانک مردم را به بهانه انجام عملیات بانکی به امانت گرفته و با اعلام اینکه کارت عابر را گم کرده، این کارت ها را به صاحب اصلی آنها پس نداده و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی نامتعارف نصب شده در طلافروشی خود، اطلاعات حساب بانکی دیگران را بر روی این کارت ها نوشته است.
وی ادامه داد: متهم از این طریق با کارت عابر بانک متعلق به این اشخاص، موجودی حساب بانکی افراد دیگر را برداشت می کند که من هم کارت عابر بانک خانم « س-ن» را در اختیار وی قرار دادم و او هم با نوشتن اطلاعات حساب بانکی شاکی بر روی این کارت، موجودی آن را خالی کرده است.
این مقام انتظامی گفت: با توجه به اظهارات متهم «م - ز» بلافاصله کارشناسان پلیس فتا وارد عمل شده و طی عملیاتی ضربتی متهم اصلی پرونده «ر - ج» را در یک پاساژ طلا فروشی در رباط کریم دستگیر و دو دستگاه شوکر برقی، یک قبضه اسلحه کلت بادی، دو جلد گذرنامه و کارت نظام وظیفه جعلی، 592 گرم طلا، دو دستگاه تبلت، یک دستگاه لپ تاپ، یک دستگاه گوشی تلفن همراه و تعدادی سیم کارت فاقد نام در محل دستگیری کشف کردند.
رییس پلیس فتا غرب استان تهران گفت: متهم «م - ز» در بازجویی ها به بزه انتسابی و استفاده از تجهیزات الکترونیکی نامتعارف موسوم به «اسکیمر» در طلا فروشی خود اعتراف کرده و اطلاعات سایر اعضای این باند را فاش کرد.
باقریان افزود: برخی از سایر اعضای این باند دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته اند، و تلاش برای دستگیری اعضای احتمالی دیگر این باند ادامه دارد.
وی از صدور قرار وثیقه های یک میلیارد و یکصد میلیون ریالی برای دو تن از متهمان و صدور قرار کفالت یکصد میلیون ریالی برای متهم سوم خبر داد و افزود: رسیدگی به پرونده برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای احتمالی این باند همچنان ادامه دارد.
اجتمام ** 9105 ** 1880 ** 1071


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن