تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802979124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 100 هزار دختر بالای 35 سال مددجوی کمیته امداد، مجردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بیش از 100 هزار دختر بالای 35 سال مددجوی کمیته امداد، مجردند بجنورد - ایرنا - مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: هم اکنون بیش از 100 هزار دختر بالای 35 سال مددجوی این نهاد در کشور مجرد هستند.


به گزارش ایرنا "رضا نوروزی جعفری" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، عمده این دختران مجرد را مربوط به نواحی روستایی دانست و
با خودداری از دادن آمار دختران مجرد بالای 25 سال، اظهار کرد: از نظر کارشناسان سن ازدواج متفاوت است و گاه ارائه آمار، خود می تواند مشکل آفرین شود.
وی افزود: به علت مشکلات اشتغال، بیشتر پسران مجرد روستایی برای کار به شهرهای بزرگ مهاجرت کرده و در شهرها تاهل اختیار می کنند که این امر باعث می شود دختران روستایی که به سن ازدواج رسیده اند، خواستگاری نداشته باشند.
وی با اشاره به برخی خدمات حمایتی کمیته امداد در این بخش گفت: این نهاد به تنهایی از عهده حل مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی برنمی آید و نیاز به حمایت و همکاری تمامی دستگاه ها دارد.
نوروزی جعفری همچنین به افزایش آمار زنان سرپرست خانوار در کشور اشاره کرد و گفت: در سالیان اخیر به علت گسترش دامنه آسیب های اجتماعی و طلاق، بر شمار خانواده های دارای سرپرست زن افزوده شده است.
وی افزود: هم اکنون چهار میلیون و 500 هزار نفر مستمری بگیر مشتمل بر یک میلیون و 750 هزار خانوار زیر پوشش خدمات این نهاد هستند که از این تعداد یک میلیون خانوار سرپرست زن دارند.
مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی گفت: بیش از نیمی از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد در سنین جوانی هستند.
وی افزود: این نهاد دردهه گذشت عمدتا به رفع مشکلات اقتصادی خانواده ها می پرداخت اما هم اکنون فقر فرهنگی و مشکلات اجتماعی خانوارها به یکی از دغدغه های اصلی این کمیته تبدیل شده است.
وی یکی از راهبردهای این نهاد برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه زنان سرپرست خانوار را ازدواج مجدد آنان عنوان کرد و گفت: این نهاد به منظور حمایت از این قشر اقدام به طراحی بسته های حمایتی کرده است.
نوروزی جعفری افزود: ارائه وام های اشتغال قرض الحسنه، اهدای جهیزیه، زیر پوشش بردن فرزندان در طرح اکرام، ارائه خدمات فرهنگی و مشاوره ای از جمله خدماتی است که این نهاد به زنانی که مجددا ازدواج می کنند، ارایه می دهد.
وی گفت: از ابتدای امسال سه هزار زن سرپرست خانوار اقدام به ازدواج مجدد کردند که از خدمات حمایتی این نهاد نیز بهره مند شدند.
وی افزود: بیشتر زنان سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد زیر 40 سال دارند که باید با تشکیل خانواده به توانمندی اجتماعی دست یابند.
مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به برخوداری 240 هزار یتیم از خدمات حمایتی این نهاد گفت: خیران در حمایت از این یتیمان علاوه بر کمک های معنوی، به طور متوسط ماهانه 800 هزار ریال به این قشر کمک مالی می کنند.
با احتساب کمک های موردی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان به نوعی 9 میلیون نفر زیر پوشش خدمات این نهاد هستند. ک/2
7184/626


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن