تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820790830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آنچه امروز به کشورها قدرت می بخشد علم آموزی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار ویژه شهرستان ری: آنچه امروز به کشورها قدرت می بخشد علم آموزی است شهرری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: در دنیای امروز آنچه که به کشورها قدرت می بخشد ، علم آموزی است.


هدایت الله جمالی پور روزشنبه درآیین بهره برداری از شبکه آزمایشگاهی تخصصی دانش آموزی فناوری نانو در پژوهشسرای بصیرت آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری با حضور معاون رییس جمهور و وزیرآموزش و پرورش و دیگر مسوولان برگزارشد، اظهار داشت: اگر امروز خود را به علوم جدید مسلح کنیم ، می توان در دنیا نقش آفرینی کرد.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در حوزه علم و فناوری جایگاه خوبی را در دنیا کسب کرده و با برنامه ریزهای دولت تدبیر و امید ، آرزومندیم این روند در حوزه نانو و فناوری با شتاب بیشتری به پیش رود.
فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر دغدغه رهبری مبنی بر توسعه علم و فناوری در کشور تصریح کرد: رویکرد دولت یازدهم تقویت علم وفناوری در حوزه دانش آموزی مدارس بطور گسترده است و این امر می تواند زمینه ساز تربیت دانشمندان خلاق و تلاشگر باشد.
جمالی پور تاکید کرد: شهرستان ری از دیرباز مهد علما و بزرگان و دانشمندانی بوده که همواره برای کشور نقش آفرینی کردند و در واقع راه اندازی پژوهشسراهای علمی و تحقیقاتی و حمایت و پشتیبانی از ایده های جدید و خلاق دانش آموزان موجبات رشد وشکوفایی استعدادهای نهفته آنان را فراهم خواهد کرد.
وی در ادامه ازمسوولان ذیربط درخواست کرد تا نسبت به تشکیل یک ساختار اداری هماهنگ بین مناطق آموزشی 1 و2 و کهریزک و فشافویه آموزش وپرورش شهرستان ری ایجاد شود تا حلقه مفقوده شورای آموزش وپرورش شهرستان ری بطور یکپارچه شکل بگیرد.
نخستین آزمایشگاه تخصصی دانش آموزی فناوری نانو استان تهران روز شنبه طی مراسمی با حضور معاون علمی رییس جمهوری و وزیرآموزش و پرورش ، مسوولان این اداره و فرماندار و مسوولان شهرستان ری به بهره برداری رسید.
1194/1417/1724


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن