تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819998614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکواش بازان نوجوان ایران از رسیدن به فینال رقابت های مالزی بازماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اسکواش بازان نوجوان ایران از رسیدن به فینال رقابت های مالزی بازماندند کوالالامپور- ایرنا – پنج اسکواش باز نوجوان ایران روز شنبه مقابل حریفان خود تن به شکست دادند و از رسیدن به فینال هشتمین دوره رقابت های جام ستارگان مالزی بازماندند.


به گزارش ایرنا، "سجاد زارعیان" کاپیتان تیم و بازیکن زیر 19 سال تیم نوجوانان ایران به دلیل بیماری مجبور به انصراف از ادامه رقابت امروز مقابل حریف خود شد و به عنوان بازنده در صورت رفع کسالت باید برای مدال برنز رقابت کند.
"علیرضا شاملی" اشکواش باز زیر 17 سال پسران ایران نیز در یک بازی نزدیک، نتیجه را سه بر یک به حریف خود واگذار کرد و وی نیز باید برای مدال برنز مبارزه کند.
"سوگل ثمودی" اسکواش باز زیر 19 سال دختران مقابل حریف با نتیجه سه بر صفر شکست خورد، "ستایش پزشکی" بازیکن زیر 11 سال نتیجه را سه بر یک به حریف واگذار کرد و "پارمین نکوئیان" اسکواش باز زیر 9 سال دختران ایران نیز در مرحله یک چهارم مقابل حریف خود تن به شکست داد و از صعود به فینال رقابت های جام ستارگان مالزی بازماند.
این سه اسکواش باز ایران در بخش دختران نیز باید برای کسب مدال برنز با حریفان به رقابت بپردازند.
مسابقات مرحله نهایی هشتمین دوره رقابت های جام ستارگان مالزی صبح روز یکشنبه در کوالالامپور برگزار می شود و پنج اسکواش باز ایرانی برای کسب مدال برنز رقابت می کنند.
"محمدحسین سنایی" مربی تیم اسکواش نوجوانان ایران پس از شکست بازیکنان ایران مقابل حریفان مالزیایی، هنگ کنگی و هندی، نتایج اسکواش بازان ایران در مقایسه با دوره های گذشته این تورنمنت را خوب ارزیابی کرد.
وی گفت این برای نخستین بار است که پنج اسکواش باز ایران به این مرحله از رقابت های جام ستارگان مالزی صعود می کنند.
بازیکنان ایران سال گذشته تنها موفق به دریافت یک مدال نقره و یک مقام چهارمی این رقابت ها شدند.
سنایی گفت این دوره از رقابت ها برای نوجوانان ایران که قرار است در رقابت های قهرمانی آسیا که اواخر بهار یا اوایل تابستان سال آینده در جزیره کیش برگزار می شود، تجربه خوبی بود.
وی گفت اسکواش بازان ایران طی سال در دو یا سه مسابقه بین المللی شرکت می کنند، این در حالی است که بازیکنانی مثل کشور میزبان سالانه بین 10 تا 12 میدان بین المللی را در زمین های استاندارد تجربه می کنند تا به آمادگی برسند.
مربی تیم اسکواش نوجوانان ایران یکی از مشکلات دختران اسکواش باز ایرانی را نبود مربی بدنساز برای آمادگی بیشتر این بازیکنان دانست و گفت" در ایران مربی بدنسازی متخصص در بخش بانوان نداریم و این برای اسکواش معضل است.
وی گفت که بازیکنان نوجوان ایران از نظر تکنیکی بهتر از حریفان بودند، اما تجربه کافی نداشتند.
وی امکانات را نیاز اولیه کسب مدال دانست و از کمبود زمین های اسکوش و کمبود بودجه گلایه کرد و گفت: قول می دهم اگر شرایط و امکانات فراهم شود طی دو سال تمام بازیکنان ایران مدال آور شوند.
سنایی همچنین اعلام کرد تیم نوجوانان اسکواش ایران برای آمادگی بهتر به منظور شرکت در رقابت های آسیایی جزیره کیش شرکت در سه رقابت بین المللی را مدنظر قرار داده است.
شرکت در رقابت های زیر 19 سال انگلیس، قطر و ملایو مالزی برنامه تیم نوجوانان ایران به منظور رسیدن به آمادگی تا رقابت های آسیایی است، اما سنایی گفت ممکن در مسیر شرکت در این رقابت ها مشکلاتی وجود داشته باشد و تغییرانی بوجود آید.
آساق**1611


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن