تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805163322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سفیر مالزی سه چهارمش ایرانی است!


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سفیر مالزی سه چهارمش ایرانی است!


سفیر مالزی در تهران گفت: نام من نوشیروان، یک نام ایرانی است. این موضوع نشان می دهد در حال حاضر، نصفم ایرانی است و از آنجایی که فرزندم مریم، چهار ماه پیش در ایران متولد شده، احساس می کنم که سه چهارم من ایرانی است! به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سفیر مالزی در ایران که فروردین ماه امسال رونوشت استوار نامه خود را تقدیم «محمدجواد ظریف»، وزیر امور خارجه، کرد، گفت: نام من تا حدودی ایرانی است و دخترم هم در ایران متولد شده و به تدریج در حال تبدیل شدن به یک ایرانی ام.  
وی صبح امروز، با نخستین پرواز هواپیمایی آسمان، وارد کوالالامپور شد و در آئین راه اندازی این خط هوایی شرکت کرد و بار دیگر به ایران بازگشت.   سفیر مالزی در ایران گفت: نام من، نوشیروان، یک نام ایرانی است که این موضوع نشان می دهد در حال حاضر، نصفم ایرانی است(!) و از آنجایی که فرزندم مریم، چهار ماه پیش در ایران متولد شده، احساس می کنم که سه چهارم من ایرانی است.     «مجید صفار»، کاردار موقت سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور، نیز در سخنانی گفت، با تولد فرزند دیگر سفیر مالزی در تهران، وی به طور کامل خود را یک ایرانی حساب کند.
نوشیروان زین العابدین همچنین گفت: به عنوان سفیر مالزی در ایران همه تلاش خود را برای روابط نزدیک تر دو کشور به کار خواهم گرفت و خود را متعهد به توسعه بیشتر روابط می دانم.  
وی ابراز امیدواری کرد که وجود پروازهای بین دو کشور با افزایش تعاملات مردم با مردم در نهایت باعت نزدیکی بیش از پیش دو ملت شود.
«صفار»، کاردار موقت سفارت ایران در مالزی نیز برقراری این خط پروازی جدید را «نشانه خوب جمهوری اسلامی و ملت ایران برای روابط گسترده و خوب با مالزی» دانست.  
وی با اشاره به تعداد بالای دانشجویان شاغل به تحصیل در مالزی از گذشته و حجم قابل توجه روابط تجاری دو کشور که به یک میلیارد و 100 میلیون دلار می رسد گفت که ایران به طور مرتب به درخواست های مالزی در سازمان های بین المللی پاسخ مثبت داده و از مواضع پوتراجایا حمایت کرده است.  
این دیپلمات ایرانی گفت ایرانیان مقیم مالزی و دانشجویان شاغل به تحصیل وجهه خوبی در بین مردم مالزی دارند و کمک زیادی به مردم این کشور کرده اند.
وی توسعه پرواز خطوط هوایی بین ایران و مالزی را نشانه ای خوب برای توسعه مناسبات اقتصادی - اجتماعی و فرهنگی دانست و سپس انتظارات ایران از دولت مالزی را مطرح کرد.
وی گفت: ایران انتظار دارد دولت مالزی در مناسبات همانند سطح مناسبات مردم با مردم عمل کند.
صفار حضور سه خط هوایی ایران در مالزی را نشانه رقابت بین شرکت های هواپیمایی ندانست، بلکه تاکید کرد این نشانه ای از برنامه ایران برای توسعه مناسبات با «پوتراجایا»ست.  
«رفیعی»، مدیر عامل شرکت گردشگری ایرانی که این خط هوایی را راه اندازی کرده است نیز از دولت مالزی خواست به شرکت های گردشگری برای جذب گردشگر مالزیایی به منظور دیدار از ایران کمک کند.   وی گفت که جذب گردشگر مالزیایی حمایت مقامات بلندپایه این کشور را طلب می کند و در نخستین پرواز آسمان نیز حدود 50 مسافر مالزیایی و اندونزیایی حضور دارند، اما باید به این امر بیشتر توجه شود.
این مدیر شرکت گردشگری ایرانی از سفیر مالزی در ایران و مقامات این کشور خواست بار دیگر در ویزای ایرانیان بازرسی کنند و ویزای بدو ورود مسافران ایرانی، از 14 روز به 90 روز افزایش دهند.


جمعه ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن