تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819037432




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نمايشگاه پنج روزه محصولات ايران در عمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۱۴ق.ظ)
برگزاري نمايشگاه پنج روزه محصولات ايران در عمان ششم ژانويه نمايشگاه محصولات ايران در عمان به مدت پنج روز برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، نشست کميته مشترک اقتصادي عمان - ايران در ماه آينده (ژانويه- دي) به منظور تقويت روابط اقتصادي بين دو کشور ترتيب داده شده است.
همچنين نمايشگاه پنج روزه اي از محصولات ايران، از 6 ژانويه همزمان با نشست کميته اقتصادي نيز برگزار خواهد شد.
ايران و عمان دو کشوري هستند که به شدت تلاش هاي خود را براي تسهيل کار سرمايه گذاران و به منظور استفاده از پتانسيل هاي اقتصادي دوطرف در بخش هاي مختلف به کار مي برند.
مقامات ايران و عمان بارها بر اين موضوع تأکيد داشته اند که حجم تجارت بين دو کشور؛ به ويژه در بخش خصوصي، منعکس کننده روابط عالي ديپلماتيک نيست و افزايش تجارت دو جانبه را ترغيب کرده اند.
يکي از عمده ترين معاملات عمان با ايران توافق براي خريد حدود 60 ميليارد دلار گاز طبيعي از ايران در 25 سال آينده است. همچنين پروژه خط لوله گاز به ارزش يک ميليارد دلار به عمان از ديگر توافقات مهم دو کشور است. اين خط لوله پيشنهادي، استان هرمزگان ايران را به استان صحار در عمان متصل مي کند.
ايران و عمان به عنوان دو کشور همسايه از روابط سياسي خوبي برخوردار هستند. عمان تا کنون تلاش هاي فراواني را در راستاي به نتيجه رساندن مذاکرات هسته اي ايران و 1+5 به کار برده است. اين کشور ميزباني دور نهم مذاکرات هسته اي را نيز بر عهده داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن