تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802513351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اولویت اصلی کاهش آلودگی هوای تهران برقراری مدیریت یکپارچه شهری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران: اولویت اصلی کاهش آلودگی هوای تهران برقراری مدیریت یکپارچه شهری است تهران- ایرنا- معاون حمل و نقل وترافیک شهردار تهران گفت: اولویت اصلی برای کاهش آلودگی هوای تهران، برقراری مدیریت یکپارچه شهری است و شهرهای متعددی در جهان توانسته اند با برنامه ریزی درست این معضل را کنترل کنند.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، "سید جعفر تشکری هاشمی" با بیان اینکه به دلیل عدم وجود مدیریت یکپارچه شهری، اعمال مدیریت موثر درموضوعات مختلف شهر ازجمله موضوع کاهش آلودگی هوا با مشکل مواجه می شود، اظهار داشت: مهمترین اصل در مدیریت آلودگی هوا، هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است در حالی که تهران از نبود مدیریت یکپارچه شهری رنج می برد.
به گفته وی به دلیل عدم وجود هماهنگی لازم بین دستگاه های دست اندرکار، در این حوزه با تعدد سیاست گزاری های زیست محیطی و تنوع تصمیمات مدیریتی رو به رو هستیم.
معاون شهردار تهران افزود: به منظور تحقق مدیریت یکپارچه شهری،‏ شناسایی عوامل موثر بر یکپارچگی در شهر ضروری است و مدیریت شهری برای گشودن گره از این کلاف سر در گم، مناسب ترین و موثرترین گزینه محسوب می شود.
تشکری هاشمی با اشاره به مصوبات و آیین نامه های مختلفی که از سال 1378 برای جلوگیری از آلودگی هوای کلان شهرها تصویب شده اما در نهایت به دست فراموشی سپرده شده اند، تصریح کرد: با وجود اینکه در دولت های مختلف برای رفع آلودگی هوا نسخه های گوناگونی پیچیده شده و حدود 10 قانون نیز در مجلس برای مقابله با آلودگی هوا به تصویب رسیده است اما هنوز هم باید منتظر باشیم تا باد و باران، آلودگی هوا را رفع کنند.
وی با اشاره به اینکه در سال 92 و همزمان با روی کارآمدن دولت یازدهم، مدیریت شهری طرحی نو را به منظورمقابله با آلودگی هوای تهران ارایه داد، افزود: یکی ازاقدامات اساسی این طرح را تحقق مدیریت یکپارچه شهری است.
وی ادامه داد: در صورت واگذاری این مسوولیت از سوی دولت به شهرداری تهران، مدیریت شهری می تواند به صورت گسترده و سریع برای رفع معضل دیرپای آلودگی هوای پایتخت اقدام کنند.
هاشمی ایجاد و توسعه مراکز مکانیزه معاینه فنی، خروج تدریجی صنایع آلاینده از تهران، توسعه حمل و نقل عمومی با محوریت مترو، ورود به موضوع جایگزینی موتورسیکلت های برقی به جای موتورسیکلت های بنزینی، ورود به موضوع جایگزینی تاکسی های هیبریدی به جای 4 هزار دستگاه تاکسی فرسوده، نوسازی 200 دستگاه مینی بوس فرسوده و تست فنی مخازن گاز اتوبوس های گازسوز را از جمله گام های موثر شهرداری در جهت ارتقای محیط زیست شهر تهران ذکر کرد.
وی با بیان اینکه تجربه اقدامات زیست محیطی مدیریت شهری به منظور رفع آلودگی هوای تهران هنوز به صورت کامل محقق نشده، تصریح کرد: در بسیاری از زمینه های مربوطه به وظایف خود عمل کرده ایم و همین مهم می تواند بزرگ ترین دلیل برای سپردن مدیریت کاهش آلودگی هوا به شهرداری تهران باشد.
تهرام2079/1724


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن