تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر بنده‏اى بخواهد چيزى بخواند يا كارى انجام دهد و بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819552465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بی احتیاطی و انفجار گاز مایع 4 مصدوم برجای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بی احتیاطی و انفجار گاز مایع 4 مصدوم برجای گذاشت شهرری - ایرنا - فرمانده ایستگاه چهارده گفت: همسایگان با شنیدن صدای انفجار و شکسته شدن شیشه های منازل سراسیمه از خانه های خود خارج شدند و در تماس با سامانه 125 درخواست کمک کردند.


"توکل قاسم پور" روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ستاد فرماندهی پس از تماس مردمی و در خواست کمک آتش نشانان ایستگاه چهارده را به شهرری شهرک دولت آباد اعزام کرد.
وی افزود: در یک ساختمان یک طبقه شمالی دارای زیر زمین مسکونی بر اثر نشت گاز مایع از سیلندر 11 کیلویی که در حیاط قرارداشت، گاز به زیر زمین نفوذ کرده بود و با رسیدن به شعله بخاری گرمایی روشن، دچار کپ و انفجار خفیف سپس سرایت به اطراف شده بود.
قاسمپور ادامه داد: مالک ساختمان که فردی 68 ساله به نام علی - ب در حیاط حضور داشت و خانمی 30 ساله به همراه فرزندان 10 و 12 ساله اش که در زیرزمین مسکونی خواب بودند از نواحی سر و صورت و دست ها و پاها دچار سوختگی شده بودند.
فرمانده ایستگاه چهارده تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع برق و گاز منزل با استفاده از آب موجود در محل آتش در زیر زمین را خاموش کردند و پس از تحویل مصدومین به امدادگران اورژانس و ایمن سازی محل به کار خود خاتمه دادند.
1724/1914


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 89]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن