تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران نقش موثري در مبارزه با گروه هاي تروريستي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۳ق.ظ)
رئيس کميته روابط خارجي مجلس عوام انگليس: ايران نقش موثري در مبارزه با گروه هاي تروريستي دارد رئيس کميته روابط خارجي مجلس عوام انگليس در ديدار معاون آسيا و اقيانوسيه وزارت امور خارجه کشورمان بر نقش موثر ايران در مبارزه با گروه هاي تروريستي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابراهيم رحيم پور، معاون آسيا و اقيانوسيه وزارت امور خارجه کشورمان که براي شرکت در کنفرانس افغانستان به لندن سفر کرده است با «ريچارد آتووي» رئيس کميته امور خارجي مجلس عوام و تعدادي از نمايندگان عضو اين اين کميته ديدار و گفت‌ وگو کرد.
در اين ملاقات ابتدا به موضوع افغانستان پرداخته شده و با توجه به محورهاي مطرح در کنفرانس، آخرين وضعيت افغانستان و شکل گيري دولت وحدت ملي و چالش ها و فرصت هاي فراروي افغانستان مورد توجه قرار گرفت.
مبارزه با توليد، انتقال و قاچاق مواد مخدر به عنوان يکي از مسائل مشترک نام برده شد و طرف انگليسي بر اهميت و نقش جمهوري اسلامي ايران در اين روند تاکيد کرد.
معاون وزير خارجه کشورمان با اشاره به تجربيات و قابليت هاي موجود در ايران در زمينه مبارزه با مواد مخدر، بر ضرورت تحقق همکاري هاي ملموس و عيني کشورهاي غربي تاکيد کرد.
وي ضمن ابراز اميدواري نسبت به تشکيل هرچه سريع تر دولت جديد در افغانستان گفت: اين مسأله موجب تقويت و تحکيم پايه‌هاي ثبات سياسي در اين کشور خواهد شد.
همچنين طرفين درباره اوضاع خاورميانه و وضعيت بحران‌هاي موجود در عراق و سوريه به تبادل نظر پرداختند.
رحيم پور با تاکيد بر اين که ريشه اصلي مشکلات کنوني منطقه، افراط گرايي و خشونت برخي گروه هاي تروريستي است، اظهار داشت: برخلاف نظر برخي کشورهاي غربي، اساساً تفاوت شيعه و سني باعث اين مشکل نبوده است.
ريچارد آتووي رئيس کميته روابط خارجي مجلس عوام و نمايندگان عضو کميته روابط خارجي نيز در اين ديدار ضمن اشاره به حساسيت وضعيت منطقه خاورميانه، اهميت جايگاه جمهوري اسلامي ايران در منطقه خاورميانه را مورد تاکيد قرار داده و بر نقش موثر ايران در مبارزه با گروه هاي تروريستي بويژه داعش اذعان و بر ضرورت مديريت چالش ها و تهديدات بالقوه و بالفعل در منطقه خاورميانه و رشد افراط گرايي در برخي از کشورهاي منطقه تصريح کردند.
در اين ديدار اعضاي کميته امور خارجي مجلس عوام همچنين به لزوم تعامل و ارتباط با جمهوري اسلامي ايران اشاره کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن