تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804619475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درباره آلودگی آب پنهان کاری نمی کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درباره آلودگی آب پنهان کاری نمی کنیم تهران - ایرنا - اگرچه چندی پیش عضو جنجالی شورای شهرتهران اعلام کرده بود که پرونده آلودگی و نیترات بالای آب تهران بسته شده است و نگرانی هایش برطرف شده است اما اظهارات تازه او نشان می دهد که این پرونده همچنان باز است.


به گزارش روزنامه ایران، رییس کمیسیون سلامت شورای شهر روز پنجشنبه در دو جلسه بسیج جامعه پزشکی و شورای عالی استان ها با وزیر بهداشت روبه رو شد و لاجرم طرح ادعای قدیمی و توضیح وزیر بهداشت تکرار شد.
حافظی گفت: نمونه برداری های مختلفی از آب مناطق مختلف تهران در شهریور ماه سال جاری انجام شده که بر اساس این گزارش در 8 منطقه تهران آب آلوده بوده است.
رحمت الله حافظی تأکید کرد: اسناد آلودگی آب تهران را برای یکی از سازمان های نظارتی ارسال کردم و البته در جلسه بسیج جامعه پزشکی که با وزیر بهداشت داشتیم صحبت کردم و قرار شد در جلسه حضوری این اسناد را تقدیم وزیر کنم.
وی در خصوص زمان انتشار اسناد آلودگی آب تهران گفت: وزیر بهداشت باید این اسناد را منتشر کند. ایجاد آرامش و دادن اطمینان خاطر به مردم از وظایف وزیر بهداشت است. ولی شورا نیز به استناد ماده 100 و 103 قانون اساسی باید وظیفه نظارتی خود را اجرا کند.
حافظی تأکید کرد: نظر اصلی را مسئولان اجرایی آب و فاضلاب باید اعلام کنند که مدعی هستند در بیش از 40 نقطه رصد و پایش نیترات آب را انجام می دهند.
از سوی دیگر سیدحسن هاشمی در حاشیه برگزاری یازدهمین اجلاس شورای عالی استان ها اظهار کرد: رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اظهاراتی داشته که آب تهران در شهریورماه آلوده بوده است. بهتر است رئیس کمیسیون سلامت شورای شهروندان اگر اسنادی دارند به جای اعلام در تریبون های عمومی به صورت حضوری به وزیر نیرو ارائه کنند.
قبل از بارش های اخیر به دلیل کاهش آب سدها و استفاده بیشتر از آب های زیرزمینی اعلام شد که سه حلقه چاه، نیترات بالایی دارند که دستور توقف بهره برداری از آنها داده شد. وزارت نیرو در این زمینه مسئول است و با بیش از 750 آزمایشگاه و داشتن نیروهای مجرب در سراسر کشور باید درباره پایش سلامت اظهار نظر کند. در عین حال حوزه بهداشت وزارت بهداشت نیز یکی دیگر از مراجعی است که می تواند در این خصوص اظهار نظر کند. وزیر بهداشت تأکید کرد: دلیلی نمی بینیم اگر آب شهر تهران مشکلی داشته باشد با مردم در میان نگذاریم.
* مرغ های تهران به سرب آلوده نیست
اما بحث ها و حاشیه ها درباره آلودگی به آب محدود نیست در روزهای اخیر اخباری درباره آلودگی مرغ های تهران به سرب منتشر شده است. اما استاندار تهران گفت: مرغ مورد استفاده شهروندان تهرانی هیچ مشکلی ندارد و مرغ های تهران به هیچ عنوان به سرب آلوده نیست. وزیر بهداشت هم با اعلام این خبر، افزود: هیچ گزارشی درباره بالا بودن سرب موجود در مرغ و آلودگی آن از طرف وزارت بهداشت به استانداری داده نشده است، برهمین اساس اخبار آلودگی در مرغ را به هیچ عنوان تأیید نمی کنیم. وی تأکید کرد: با توجه به اینکه تنها مرجع رسمی اظهارنظر در این باره وزارت بهداشت و امور دام وزارت جهاد کشاورزی است، گفت: اگر خبری در این باره از سوی بخش های دیگر ارائه شود حاشیه ای است و رسمیت ندارد.
1625


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن