تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820000248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مذاکرات هسته اي افق روشني دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ آذر ۱۳۹۳ (۲۰:۵۴ب.ظ)
ولايتي: مذاکرات هسته اي افق روشني دارد ولايتي در ديدار با معاون وزير امور خارجه ايتاليا گفت: با وجود اينکه مذاکرات هسته‌اي در نيمه راه است افق روشني دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر ولايتي رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در ديدار با لاپو پيستللي معاون وزير امور خارجه ايتاليا که عصر امروز (سه‌شنبه) 11 آذر ماه در ساختمان مرکز تحقيقات استراتژيک برگزار شد با اشاره به سابقه طولاني و روابط فرهنگي ايران و ايتاليا گفت: ما شاهد تلاش‌هايي براي گسترش روابط دو جانبه ميان دو کشور هستيم.
وي ادامه داد: در سال‌هاي گذشته ميزان مبادلات و روابط دو جانبه تا حدودي کاهش يافته اما به نظر مي‌رسد روابط ميان دو کشور روند رو به رشدي را طي مي‌کند.
رئيس مرکز تحقيقات استراتژيک مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به درخواست معاون وزير امور خارجه ايتاليا مبني بر ارائه گزارشي از روند مذاکرات هسته‌اي گفت: با وجود اينکه مذاکرات هسته‌اي در نيمه راه است افق روشني دارد و ايران به دنبال انرژي صلح‌آميز هسته‌اي است.
ولايتي تصريح کرد: در عين حال ما در منطقه در حال مبارزه با تروريسم هستيم که گروه‌هاي خطرناکي براي تمام جهان محسوب مي‌شوند و همه از جمله شما بايد تلاش کنيم تا با اين گروه‌ها مبارزه صورت گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن