تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798652158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیرخارجه روسیه: درصددهستیم دولت سوریه ومخالفان بدون پیش شرط مذاکره کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بعداز دیدار با رییس مجلس لبنان معاون وزیرخارجه روسیه: درصددهستیم دولت سوریه ومخالفان بدون پیش شرط مذاکره کنند بیروت - ایرنا - « میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه « ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه تاکید کرد که کشور متبوعش درصدد است تا دولت سوریه ومخالفان آن بدون پیش شرط در مذاکراتی جدی شرکت کنند.


به گزارش ایرنا، بوگدانوف روز جمعه با « نبیه بری» رییس مجلس لبنان در (عین التینه) محل اقامت بری دیدار و با وی در باره اوضاع منطقه و لبنان گفت وگو کرد.
« الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در لبنان نیز در این دیدار حضور داشت.
معاون وزیر امور خارجه روسیه بعداز این دیدار در گفت وگو با خبرنگاران و در پاسخ به این سئوال ، « گفته می شود روسیه ابتکارعملی برای تشکیل دولت نجات سوریه دارد و قرار است در این رابطه بزودی هیاتی از ائتلاف مخالفان سوری به مسکو سفر کنند؟»، تاکید کرد که این اطلاعات دقیق نیست.
وی خاطرنشان کرد : با دولت سوریه و مخالفان آن در داخل و خارج در تماس هستیم و اهتمام ما این است که زمینه تماس های مقدماتی و مشورتی را برای شروع مذاکراتی جدی بدون پیش شرط فراهم کنیم.
نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه افزود: سوری ها باید دورهم جمع شوند و گفت وگو کنند تا افکارشان در همه زمینه های مطرح به یکدیگر نزدیک شود اما در نهایت این ملت سوریه است که به عنوان نماینده دولت و مخالفان آن تصمیم می گیرد.
بوگدانوف تصریح کرد: تصمیم گیر اصلی در باره سرنوشت و آینده سوریه مردم آن هستند و سوریه باید یکپارچه و ملت آن متحد باقی بمانند.

معاون وزیر خارجه روسیه در پاسخ به سئوالی در باره اوضاع لبنان و تاثیر پیامدهای تروریسم بر آن گفت: بطور طبیعی ما در کناردوستان لبنانی هستیم و بر ضرورت تقویت روابط دوستانه و همکاری ثمربخش بین بیروت و مسکو تاکید داریم.
وی به روابط عاطفی ملت های روسیه و لبنان اشاره کرد و افزود: ما همواره کمک های خود در عرصه های سیاسی ، اقتصادی و همچنین نظامی را برای تقویت بیشتر توان ارتش، پلیس و نیروهای امنییت در مبارزه با تروریسم ادامه می دهیم.
بوگدانوف تاکید کرد که امیدواریم دوستان لبنانی در عبور از همه مشکلات بویژه در زمینه مبارزه با تروریسم موفق باشند.
براساس این گزارش نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه با « تمام سلام» نخست وزیر لبنان نیز دیدار و با وی در باره اوضاع منطقه و لبنان و روابط دوجانبه مسکو و بیروت گفت وگو کرد.
معاون وزیرامور خارجه روسیه در چارچوب ملاقات هایش با مقامات ارشد لبنانی با « جبران باسیل » وزیر امور خارجه لبنان نیز دیدار و گفت وگو کرد.
بوگدانوف بعداز این دیدار ضمن تشکر از رسانه های لبنانی به دلیل اهتمامشان به روابط و همکاری های روسیه و لبنان، گفت که از جبران باسیل برای تشکیل مراسمی به مناسبت سالگرد شروع روایط دیمپلماتیک بین دو کشور قدردانی می کند.
نماینده ویژه پوتین در امور خاورمیانه خاطرنشان کرد: روابطی دیرین و تاریخی بین رهبران ، ملت ها و دولت های روسیه و لبنان وجود دارد و گفت وگوهای سیاسی بین دو کشور بر اطمینان و اعتماد متقابل، مشارکت فعال استوار است.
وی با ابراز خرسندی از روابط و همکاری بسیار فعال بین جبران باسیل و « سرگئی لاوروف» همتای روس او، اظهارداشت: ما به تلاش های مشترک برای تقویت روابط دوستانه و همکاری ثمربخش در همه زمینه ها بویژه اقتصادی و انسانی ادامه می دهیم.
معاون وزیر امور خارجه سوریه با اشاره به اهمیت « تبادل دیدار هیات ها بین مسکو و بیروت» تاکید کرد که برای تماس با دوستان لبنانی بیشتر تلاش خواهیم کرد.
بوگدانوف در پاسخ به این پرسش که آیا در خصوص انتخاب رییس جمهوری جدید لبنان ماموریتی ویژه در سفر به بیروت دارید؟، گفت: این یک سر است.
همزمان با هفتادمین سالگرد روابط روسیه و لبنان، « میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه« ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری در امور خاورمیانه برای گفت وگو با مقامات ارشد لبنانی ، شامگاه پنجشنبه وارد بیروت شد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه همچنین قرار است در مراسمی که به مناسبت هفتادمین سالگرد روابط دو کشور با حضور « جبران باسیل» وزیر امور خارجه لبنان تشکیل خواهد شد، شرکت کند.
بوگدانوف در جریان این سفر همچنین با « میشل سلیمان» رییس جمهوری سابق لبنان دیدار و گفت وگو کرده است.
خاورم ** 1324


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن