تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوگاه دانشجویان به یک اردوگاه ضد صهیونیست تبدیل شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه شیروان: اردوگاه دانشجویان به یک اردوگاه ضد صهیونیست تبدیل شده است شیروان- ایرنا- امام جمعه شیروان گفت: امروز اردوگاه دانشگاه و دانشجویان به یک اردوگاه ضد نظام سلطه و ضد صهیونیست تبدیل شده است.


به گزارش ایرنا حجت الاسلام"حسین کوثری" در خطبه های این هفته نماز جمعه شیروان با اشاره به 16 آذر روز دانشجو اظهار کرد: امروز دانشجو را باید با تسخیر لانه جاسوسی بشناسیم زیرا که به گفته امام(ره) انقلاب دوم مهم تر از انقلاب اول است.
وی با بیان اینکه خون شهدای دانشجو در سال 32 خیابان ها را رنگین کرد گفت: دانشجوی ما همان جوانی است که هشت سال دفاع مقدس را اداره کرد و امروز دانشجو وجدان بیدار و مایه نشاط و امید در جامعه است.
کوثری با بیان اینکه دانشجوی امروز مطالبه گرو پرسش گر است و در مسیر رشد و توسعه و بالندگی کشور حرکت می کند افزود: امروز اگر بر پیشرفت کشور خود می بالیم بخاطر فکر و ذهن این جوانان، دانشجویان و دانشگاهیان است که سکوهای علمی را در دنیا عرصه می کنند.
رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان گفت: دشمنان می کوشند تا دیانت را از دانشجو و سیاست را نیز از حوزه های علمیه بستانند و می خواهند دانشگاه تهی از معنویت و حوزه ها تهی از سیاست باشد.
حجت الاسلام کوثری گفت: وقتی دانشجو، دانشگاه و حوزه از این موارد تهی باشد خنثی است و کاری از آنان ساخته نیست.
وی گفت: آنان از سویی شعار حقوق بشر سر می دهند و حقوقی را که ترویج می کنند این است که داعشی های خبیث سر مردم را ببرند و آنان سکوت کنند ولی به دروغ می گویند مواضع داعشی ها را نابود کردیم.
وی افزود: ملت رشید ایران بیدارتر از همیشه با چراغ علم و دانش اقتصاد مقاومتی، بینی همه آنان را به خاک خواهد مالید.
وی در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: در این ایام 20 میلیون انسان شیفته در یک اجتماع جوانی در کربلا به زیارت اباعبدالله می شتافتند که باید افتخار کنیم حسینی هستیم و تنور حسینی هر روز شعله ورتر می شود.ک/2
7186 /330


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن