تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819072795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپایی اردوگاه‌های اسکان ویژه اربعین در مرزهای خوزستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برپایی اردوگاه‌های اسکان ویژه اربعین در مرزهای خوزستان خبرگزاری پانا: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌سازی اردوگاه‌های اسکان موقت ویژه ایام اربعین حسینی(ع) در مرزهای استان، گفت: اسکان موقت زائران عتبات از 7 آذرماه آغاز می‌شود.
۱۳۹۳ شنبه ۸ آذر ساعت 14:24



به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به آماده‌سازی اردوگاه‌های اسکان موقت ویژه ایام اربعین حسینی(ع) در مرزهای استان، گفت: اسکان موقت زائران عتبات از 7 آذرماه آغاز می‌شود.
 علی خدادادی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان از سال‌های گذشته با اجرای طرح‌های اسکان تحت عناوین مختلف به زائران عتبات در مرزهای خوزستان خدمت‌رسانی کرده است. امسال نیز با برنامه‌ریزی بهتر نسبت سال‌های گذشته در مرکز و هماهنگی سازمان امداد کشوری، ارتباط بین‌بخشی بالایی انجام شده است.
وی بر لزوم اجرای طرح اسکان زائران عتبات با کیفیت بالا در مرزهای استان تاکید کرد و افزود: امسال در جهت اسکان موقت و درمان اضطراری، پست های امدادی و اردوگاه های موقت در مسیرهای منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه برپا خواهد شد. اسکان موقت زایران تا 26 آذرماه ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امسال در طرح اسکان اضطراری زائران عتبات در مرزهای استان، 10پست امدادی، 2 مرکز درمانی، 2 اردوگاه اسکان موقت زائران، 2 بالگرد، 14 آمبولانس، 7 خودروی پشتیبانی امدادی، 2 خیمه نماز در مرز چذابه و 2 خیمه نماز در مرز شلمچه راه‌اندازی و برپا می‌شود.
خدادادی اظهار کرد: اکیپ درمانی جمعیت هلال احمر در سه شیفت کاری متشکل از یک پزشک، یک پرستار، و یک نجات‌گردر مرزهای شلمچه و چذابه مستقر خواهد بود. همچنین در اردوگاه‌های اسکان موقت، چادرهاییی با ظرفیت 200 نفر استفاده می‌شود. در مرز چذابه 5 چادر 200 نفره و در مرز شلمچه نیز 5 چادر 200 نفره برپا خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر این در مرز شلمچه، 5 چادر گروهی بزرگ و در مرز چذابه 10 چادر گروهی بزرگ دایر می‌شود. در هر یک مرزها نیز پست امدادی ویژه خواهران مستقر خواهد شد.
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن