تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809830580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم و مسوولان از ظرفیت فرودگاه های یاسوج و گچساران استفاده کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مردم و مسوولان از ظرفیت فرودگاه های یاسوج و گچساران استفاده کنند یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم و مسوولان اجرایی استان برای مسافرت های هوایی خود از پروازهای فرودگاه یاسوج و گچساران استقبال و استفاده کنند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست هماهنگی پروازهای فرودگاه یاسوج افزود: بهبود وضعیت حمل و نقل هوایی و افزایش تعداد پروازها نقش مهمی در توسعه کهگیلویه و بویراحمد دارد.
وی ادامه داد: انتظار می رود مردم، مسوولان، بخش خصوصی و تمام کسانی که در استان فعالیت اقتصادی دارند بجای استفاده از پرواز هوایی استان های همجوار مسافرت خود را از طریق فرودگاه یاسوج و گچساران انجام دهند.
وی بیان کرد: به دلیل برخی مشکلات زیرساختی فرودگاهی، قیمت بلیط و کمبود مسافر بخشی از پروازهای فرودگاه یاسوج به مقصد تهران مدتی تعطیل شد که با پیگیری های انجام شده این مشکلات رفع و پروازها به روال عادی برگشت.
خادمی در زمینه ایمنی پروازهای فرودگاه یاسوج و گچساران نیز اظهار کرد: تجهیزات موردنیاز این فرودگاه ها تامین شده و نسبت به سایر فرودگاه های کشور کمبودی وجود ندارد.
وی درباره هواپیماهای به کارگرفته شده در فرودگاه یاسوج و گچساران نیز گفت: به گفته متخصصان و کارشناسان صنعت هوایی کشور هواپیماهایی که در این فرودگاه ها به کار گرفته شده اند از ایمن ترین هواپیماهایی است که در ناوگان هوایی کشور فعالیت می کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نقش رسانه های ارتباط جمعی استان برای تبلیغ و ترویج استفاده از پروازهای هوایی فرودگاه های استان را مهم دانست و افزود: باید از تمام ظرفیت ها برای رونق بخشیدن به صنعت هوایی استان استفاده کرد.
سرپرست فرودگاه یاسوج نیز در این نشست گفت: پروازهای هوایی این فرودگاه در تمام ایام هفته به جز پنجشنبه ها دایر بوده که درصورت استقبال مردم در این روز نیز پرواز های هوایی به مقصد تهران و بالعکس راه اندازی می شود.
علی محسنیان افزود: پروازهای این فرودگاه ازطریق هواپیماهای ( A.T.R 72) انجام می شود که در حال حاضر این هواپیماها از نظر ضریب امنیت از معتبرترین نمونه های جهان است.
وی بیان کرد: آزمایش های فنی و ایمنی این هواپیماها برابر استانداردهای روز دنیا در ایران انجام می شود و این طرز تفکر که هواپیماهای ملخی مناسب رفت و آمد هوایی نیستند به لحاظ کارشناسی صحیح نیست.
محسنیان اظهار کرد: هواپیماهای مدل( ای. تی . آر 72) که در فروگاه یاسوج و گچساران نیز مورد استفاده قرار گرفته اند هم اینک در ناوگان حمل و نقل هوایی تمام پایتخت های کشورهای اروپایی مسافر جا به جا می کند.
وی در زمینه کادر پروازی هواپیماهای فرودگاه یاسوج نیز گفت: خلبانان این هواپیماها از مجرب ترین خلبانان کشور هستند.
در این نشست مقرر شد اقدامات لازم برای افزایش تعداد مسافران پروازهای فرودگاه یاسوج و استقبال مردم از پروازهای هوایی در استان از طریق اجرای برنامه های مختلف انجام شود.
671/7533


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن