تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802915342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیر حج و زیارت ایلام: 18هزار زائر ایرانی در مرز عراق منتظر ورود به این کشور هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر حج و زیارت ایلام: 18هزار زائر ایرانی در مرز عراق منتظر ورود به این کشور هستند ایلام - ایرنا - مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت: هم اکنون 18 هزار زائر ایرانی که ویزا ندارند، در مرز عراق در صف طولانی پرداخت یک دلار هزینه برای ورود به این کشور هستند.


حسین عبادی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت یک دلار به منزله دریافت ویزای عراق نیست، بلکه تنها مهر ورود به این کشور در گذرنامه ها ثبت می شود و بنابراین این روند ممکن است هر لحظه توسط طرف عراقی متوقف شود.
وی به آن دسته از زواری که بدون داشتن ویزای عراق به مرز بین المللی مهران مراجعه می کنند، توصیه کرد در صورت امکان از طریق کنسولگری های عراق در اهواز، کرمانشاه، مشهد و سفارت این کشور در تهران و یا دفتر نمایندگی کنسولگری عراق در مهران نسبت به دریافت ویزای معتبر اقدام کنند.
عبادی تاکید کرد: هم اینک در دفتر کنسولگری عراق در شهر مرزی مهران صدور ویزا برای زوار با نرخ 30 دلار صادر می شود و زواری که دارای ویزای معتبر هستند بدون کمترین معطلی و مشکلی از طریق مرز بین المللی مهران وارد این کشور می شوند.
مدیر حج و زیارت استان ایلام گفت: پرداخت یک دلار در نقطه صفر مرزی فقط برای زدن مهر ورود به کشور عراق است و هیچ ربطی به ویزا ندارد، البته کسانی که این مهر در گذرنامه هایشان بزنند اجازه ورود به این کشور را آن هم فقط در این ایام و تا پایان آیین اربعین دارند.
وی در تشریح تفاوت میان ویزای 30 دلاری که در کنسولگری عراق در شهر مهران صادر می شود و مهر ورود یک دلاری در نقطه صفر مرزی افزود: در مرز عراق با دریافت یک دلار مردم را به این کشور راه می دهند که در اذهان عمومی به این صورت تلقی شده که این ویزاست در حالیکه این مهر ورود به عراق است و از لحاظ اداری ویزا محسوب نمی شود.
وی یادآوری کرد: فقط سفارت عراق مجاز به صدور ویزاست و زوار عتبات عالیات بدانند اگر مهری در گذرنامه هایشان زده شود تنها مبنای ورود افراد به این کشور است و ممکن است هر لحظه متوقف شود.
عبادی گفت: مهری که برای ورود در مرز عراق بر روی گذرنامه زوار ایرانی زده می شود و در ازای آن از هر نفر یک دلار گرفته می شود توسط وزارت کشور عراق بمنظور تسهیل در تردد زوار شرکت کننده در آیین اربعین است و ارتباطی با وزارت خارجه و سفارت این کشور ندارد.
وی با بیان اینکه توصیه ما به زوار ایرانی این است حتما قبل از حضور در مرزها از طریق مجاری قانونی نسبت به دریافت ویزای عراق اقدام کنند، افزود: در ورودی شهر مهران سایتی با هماهنگی سازمان حج و زیارت و همکاری کنسولگری عراق ایجاد شده و با دریافت 30 دلار برای زائران ویزای رسمی و معتبر عراق صادر می شود.
مدیر حج و زیارت استان ایلام اضافه کرد: ویزای عراق در شهر مهران بواسطه اینکه امکاناتی در اختیار دفتر نمایندگی کنسولگری این کشور قرار داده ایم، با 25 درصد تخفیف بمنظور فراهم شدن شرایط برای تسهیل در تردد زائران ایرانی صادر می شود.
مرز بین المللی مهران در 90 کیلومتری ایلام، این روزها و در آستانه اربعین حسینی از معبرهای اصلی کشور برای ورد به عراق است.
7170/712/587


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن