تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803668586




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمام دغدغه دولت رفع مشکل بیکاری جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر ورزش و جوانان: تمام دغدغه دولت رفع مشکل بیکاری جوانان است زنجان - ایرنا - معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش و دغدغه دولت رفع مشکل بیکاری جوانان است.


به گزارش ایرنا، محمود گلزاری شامگاه چهارشنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان افزود: امروز بیش از 23 میلیون جوان در سنین 15 تا 30 سال در کشور وجود دارد که اغلب از مشکل بیکاری رنج می برند.
وی یادآورشد: به این موضوع که ایرانیان قومی هوشمند، نجیب و مقاوم هستند، تمام جهانیان از دیرباز معترفند و این قوم با چنین ویژگی هایی پس از گرایش به اسلام، معجزه هایی آفرید که به سبب آن جهان مسیر تحول را پیمود.
گلزاری اظهار کرد: زمانی که پس از این رشد، فلسفه در جهان اسلام رو به افول گذاشت، دانشمندان مسلمان ایرانی بودند که بار دیگر چراغ این دانش را روشن نگاه داشته و به رشد و توسعه آن سرعت بخشیدند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان همین کشور در دهه های اخیر نیز حماسه های مختلفی به خصوص در هشت سال جنگ تحمیلی، عرصه نانو، ژنتیک، فناوری هسته ای و صنعت نظامی خلق کرده اند، بیشترین گروه سنی ایران را متعلق به جوانان خواند.
وی خاطر نشان کرد: جوانان در سنی قرار دارند که نه همچون کودکان و نوجوانان به دنبال تثبیت هویت هستند و نه همچون افراد سالمند، فرتوت و از کارافتاده شده اند.
گلزاری جوانان را دارای انرژی و توان بالایی خواند که آنان را به نیروی آماده به کار کشور تبدیل کرده است و ادامه داد: جوانان ظرفیت بزرگی از نیروی انسانی شاداب، پرانرژی، سالم و آماده مقابله با بی عدالتی برای کشور هستند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: این گروه عظیم با ظرفیت را سه آسیب بزرگ اعتیاد، طلاق و خشونت تهدید می کند.
وی تاکید کرد: متاسفانه سن گرایش به مواد مخدر کاهش یافته و مواد صنعتی و حتی مشروبات الکلی جایگزین مخدرهای سنتی شده است.
گلزاری بر لزوم مبارزه در بخش های تولید، عرضه و تقاضا شد و مبدا تولید اغلب مواد مخدر را خارج از کشور برشمرد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان اغلب عرضه کنندگان را قاچاقچیان خارج از کشور خواند و خواستار تشدید مبارزه در زمینه تقاضا با اجرای برنامه های فرهنگی و آگاهی بخشی شد.
وی به افزایش روز افزون تعداد واقعه طلاق در کشور اشاره کرد و افزود: متاسفانه به ازای هر 100 ازدواج در تهران، 20 مورد به طلاق ختم می شوند که 35 درصد آنها مربوط به ازدوج هایی با عمر کمتر از چهار سال می باشد.
گلزاری تصریح کرد: هیچ کس نباید خود را مبرا از این مشکلات بداند و همه مردم باید متوجه باشند، زمانی که تعداد این معضلات افزایش یابد، همه خانواده ها را مبتلا خواهد کرد.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: درصورت رفع مشکل اشتغال جوانان، زمینه گرایش آنان به ازدواج فراهم می شود.
وی برلزوم تحکیم خانواده و تلاش برای ثابت نگاه داشتن یا کاهش آمار طلاق تاکید کرد و برخورد مناسب و همراه بامحبت را موجب جلب اعتماد جوانان خواند.
گلزاری اضافه کرد: تمام مسوولان باید با همه جوانان به گونه ای برخورد کنند که گویا پیگیر رفع مشکلات فرزندان خود هستند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع جوانان یک مسئله حاکمیتی و فرابخشی است و همه دستگاه ها باید پیگیر رفع مشکلات این قشر باشند.
وی به توانمندی های مسوولان حوزه جوانان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و یادآورشد: مسوولان این بخش نسبت به موضوع تسلط کامل دارند و ظرفیت های علمی خوبی را برای تحقق برنامه های پیش بینی شده در نظر گرفته اند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه این مجموعه ساختار بسیار خوبی برای رسیدگی به مشکلات جوانان دارد، ساختار چیده شده را بسیار مناسب و قوی خواند.
گلزاری گفت: متاسفانه طی سالهای گذشته نگاه به جوانان حول سه محور "جوان غافلی"، "جوان هراسی" و "جوان فریبی" بوده است.
وی اظهار کرد: مشکل جوان غافلی هنوز در کشور وجود دارد و همچنان موضوع جوان آنچنان که باید در برنامه ریزی ها و بودجه بندی ها مورد توجه قرار نمی گیرد.
گلزاری خاطرنشان کرد: پیش از آغاز به کار دولت قبل، کشور صاحب پنج هزار سمن بود و زمانی که دولت تحویل قوه مجریه جدید شد، این تعداد به 197 سمن رسیده بود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در صدور مجوزها برای سازمان های مردم نهاد، برخورد امنیتی و در نهایت موجب پراکنده شدن جوانان از این بخش شده است.
وی ادامه داد: امروز جوانان باید در قالب سمن های مختلف فعال شوند و به فعالیت در عرصه های گوناگون و مورد نیاز جامعه بپردازند.
گلزاری اضافه کرد: برنامه وزارت ورزش و جوانان برای دو برابر کردن تعداد سمن ها تا پایان سال 94 است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان سمن ها را بهترین محیط برای خارج کردن جوانان از فضاهای پرمخاطره خواند و حضور آنان در سازمان های مردم نهاد را موجب تقویت روحیه مشارکت اجتماعی جوانان برشمرد.
وی به جوان فریبی جوانان در دولت های گذشته اشاره کرد و از حذف شورای جوانان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
گلزاری با تاکید بر اینکه قرار گرفتن یک جوان در مقام مشاوره، وی را از فعالیت های اجرایی و کارکردی باز می دارد، تصریح کرد: جوان، صاحب تجربه بالایی نیست که بتواند در مقام مشاور فعالیت کرده و به مدیران و مسوولان راهنمایی ارائه کند.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه جوانان نیازمند مدیران و مسوولانی با محبت و دلسوز هستند، رویکرد دولت یازدهم در برخورد با این قشر را جوان باوری خواند که ثمره آن جوان یاوری خواهد بود.
7319/596


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن