تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه نفس از لذتهاى دنيوى سودمندترين روزه‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803196985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایندگان گلستان از سفر کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایندگان گلستان از سفر کاروان تدبیر و امید قدردانی کرد گرگان-ایرنا- نمایندگان مردم استان گلستان درمجلس شورای اسلامی از سفر رییس جمهوری و هیات دولت به این منطقه قدردانی کردند.


به گزارش ایرنا، دبیر مجمع نمایندگان مردم گلستان در مجلس چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان که با حضور رییس جمهوری و هیات دولت برگزار شد، ضمن قدردانی از سفر کاروان تدبیر و امید به استان گلستان گفت: این استان از لحاظ شاخص های توسعه ای در بخش های مختلف از میانگین کشوری پایین تر است و نیاز به توجه بیشتر هیات دولت دارد.
محمد جوادنظری مهر افزود: این استان در برخورداری از جمعیت اشتغال ناقص رتبه اول کشور را دارد و بدون توجه ویژه دولت مشکلات استان قابل رفع نخواهد شد.
وی ایجاد منطقه آزاد تجاری در شمال گلستان، شروع عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان و تصویب اعتبار ویژه برای رونق فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی را از دیگر مطالبات مردم این استان از هیات دولت اعلام کرد.
نماینده مردم آزادشهر و رامیان و چشمه ساران و فندرسک نیز ضمن قدردانی از سفر رییس جمهوری و هیات دولت تدبیر و امید به این منطقه گفت: افتتاح بیمارستان حضرت معصومه (س) آزادشهر و تصویب احداث "سد قره چای" برای رامیان از برکات این سفر بود.
رضا صابری توجه بیشتر به پارک علم و فناوری و تخصیص ردیف اعتباری برای این مرکز علمی را مطالبات مردم این منطقه از دولت یازدهم دانست.
وی اضافه کرد: براساس آمار 40 درصد از مدارس این استان تخریبی و غیر مقاوم بوده که برای نوسازی و مقاوم سازی این فضاهای آموزشی نیازمند اعتبار هستیم.
نماینده مردم گرگان و آق قلا نیز گفت: سفر استانی هیات دولت به گلستان در گام دهم برای ما از اهمیت خوبی برخوردار است و این توجه دولت نیاز به قدردانی دارد.
عیسی امامی توجه به رفع مشکل اعتباری مجتمع پتروشیمی گرگان را از مطالبات 93 هزار سهامدار این واحد صنعتی نیمه کاره دانست و اظهارکرد: با گذشت چندین سال از اجرای این طرح ها و تصویب اعتبار ارزی مناسب برای این پروژه از محل صندوق توسعه ملی تاکنون این کار صورت عملی نگرفته است.
وی از هیات دولت به ویژه رییس جمهوری خواست تا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه را مصوب کند.
حجت الاسلام سید علی طاهری دیگر نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی نیز از سفر هیات دولت به استان گلستان قدردانی کرد و گفت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده و این استان از لحاظ فضای فرهنگی نسبت به شاخص ملی در جایگاه مناسبی قرار ندارد.
وی اظهارکرد: هم اکنون سرانه فضای کتابخانه ای این استان 1.5 متر مربع است و حداقل سرانه فضای کتابخانه ای در سطح کشور هشت متر مربع است که باید برای جبران این کمبودها دولت توجه ویژه ای داشته باشد.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از سفر رییس جمهوری و هیات دولت از نظام تحول سلامت به عنوان محوری ترین فعالیت دولت یازدهم یاد کرد.
سلیمان عباسی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت تدبیر و امید، رضایت مندی خوبی را در مردم ایجاد کرده است.
وی شتاب بخشی در اجرای پروژه بیمارستان 800 تختخوابی گرگان را از مهمترین مطالبات مردم این استان به دلیل فرسودگی بیمارستان های موجود دانست.
سلیمانی با اشاره به اینکه شهرستان گنبد کاووس قطب بیماری سرطان مری و معده است ، ایجاد بیمارستان تخصصی سرطان را از دولت به عنوان مطالبات اصلی مردم این منطقه دانست.
نماینده مردم مینودشت، کلاله، مراوه تپه و گالیکش هم با قدردانی از دولت تدبیر و امید در سفر به استان گلستان، اجرای راه آهن اینچه برون- ترکمنستان را منشاء تحول اقتصادی در کشور و منطقه دانست.
عبدالکریم رجبی افزود: اجرای راه آهن مشهد- بجنورد- گرگان از دیگر مطالبات مردم استان گلستان از دولت تدبیر و امید است.
وی همچنین فعال شدن فرودگاه کلاله را از مطالبات مردم شهرستان کلاله از دولت یازدهم دانست و خواهان فعال شدن این فرودگاه شد.
رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول نیز ضمن قدردانی از سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان ابراز امیدواری کرد تا این سفر و مصوبات باعث تحول در این منطقه شود.
وی افزود: این استان در زمینه اشتغال مولد و صنعت با مشکلات زیادی مواجه است و برای توسعه صنعتی و اشتغال نیازمند توجه بیشتر است.
نوروزی اضافه کرد: علاوه بر آن با وجود قابلیت های گردشگری استان گلستان این بخش سهم زیادی در درآمدهای استانی ندارد که برای تحول در این حوزه نیز باید دولت توجه بیشتری داشته باشد.
وی اجرای آبیاری تحت فشار، استمهال تسهیلات کشاورزان خسارت دیده ناشی از بلایای طبیعی و عملیاتی شدن فاز دوم نیروگاه علی آبادکتول را از مطالبات مردم منطقه از دولت تدبیر و امید دانست.
2712/601 /1551


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن