تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798961289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیانیه رسانه های کشورهای سازمان همکاری اسلامی ضد داعش و رژیم صهیونیستی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بیانیه رسانه های کشورهای سازمان همکاری اسلامی ضد داعش و رژیم صهیونیستی


دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار شد، چهارشنبه شب با صدور بیانیه نهایی به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مقام های عالی رتبه رسانه ای و فرهنگی کشورهای اسلامی، با اشاره به تلاش های تبلیغاتی غرب در جهت اشاعه اسلام هراسی و خدشه دار کردن چهره اسلام که دینی مبتنی بر میانه روی و مداراست، بر تحکیم فعالیت های مشترک رسانه ای بین کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به ویژه در زمینه دفاع از فلسطین و قدس شریف تاکید کردند. بیانیه پایانی دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی به شرح ذیل است:
1. شرکت کنندگان از نقش برجسته رسانه های کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در به تصویر کشیدن جنایات جنگی و اعمال غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، اقدام برای یهودی سازی قدس شریف و تاکید بر مشروعیت تلاش های ملت فلسطین برای خاتمه اشغالگری صهیونیست ها تقدیر می کند.

2. وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضوی سازمان همکاری اسلامی بر ضرورت بهره برداری موثر از پتانسیل های ارتباطی و اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی با سرمایه گذاری مقتضی در زیرساخت های فناوری و تامین منابع انسانی و فناوری های مدرن ارتباطی تاکید می کنند.

3. این کشورها بر اهمیت همگرایی رسانه ای برای اشاعه صلح و آرامش در جهان اسلام و نقش آینده رسانه ها در مقابله با تمام اشکال خشونت، افراطی گری، کوته فکری، نژادپرستی و نفرت تاکید دارند.

4. شرکت کنندگان از جنایت های گروه های تروریستی تحت لوای اسلام ابراز نگرانی می کنند و اعتقاد دارند زمان آن فرارسیده که تمام مومنان و کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی از قدرت و نفوذ رسانه برای مقابله با چنین اعمال و تفکرات دور از تعالیم اسلام استفاده کنند. همچنین قویا اقدامات ننگین تروریستی داعش و سوء استفاده از رسانه های نو در خدمت اهداف شیطانی ان را محکوم می کنند.

5. کشورهای اسلامی از فعالیت های رسانه ای و مشارکت موسسات مرتبط با سازمان همکاری اسلامی برای مقابله با تلاش های تعصبی به منظور بی اعتبار ساختن نمادها و مکان های مقدس اسلام حمایت می کنند. همچنین از فعالیت رسانه ها در مقابله با گسترش نفرت و تبعیض علیه اسلام و همسان دانستن اسلام با خشونت و تروریسم پشتیبانی می کنند.

6. کشورهای اسلامی از تلاش های مستمر و ابتکارات شخص دبیر کل سازمان همکاری اسلامی و ارتباط های ایشان با رسانه های جمعی در جهان اسلام و خارج از ان تقدیر می کنند و از ایشان می خواهند از تمام توان سازمان برای اجرای تصمیم ها و توصیه ها اتخاذ شده در این نشست برای همگرایی رسانه ای به منظور رسیدن به صلح و آرامش در جهان اسلام کمک بگیرد.

7. شرکت کنندگان خواستار افزایش کارآمدی و هماهنگی در زمینه اطلاعات بین نهادهای سازمان همکاری اسلامی به منظور ارائه چهره ای جامع از اقدام مشترک اسلامی در مورد موضوعات مرتبط با جهان اسلام است. در این مورد بر اهمیت حمایت از برنامه های رسانه ای با هدف افزایش نقش قاره آفریقا در جهان اسلام و معرفی برنامه های مشابه برای دیگر مناطق جهان تاکید دارد.

8. وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی همچنین خواستار اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در کشورهای عضو به عنوان ابزاری است که به صلح، همزیستی مسالمت آمیز، آرامش و توسعه منجر شود. همچنین این ابزار باید نگرانی های ملت های کشورهای عضو را منعکس کند و به مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی در فضایی شفاف، چندگانگی دیدگاه ها و تنوع افکار بپردازد؛ در حالی که به طور کامل به آموزه ها و ارزش های اسلامی احترام می گذارد و آزادی رسانه را با مسوولیت پذیری تجربه می کند.

9. تقدیر و تشکر خود را از مردم و دولت اسلامی ایران برای میزبانی سخاوتمندانه خود در دهمین نشست وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو بیان می دارد.
دانلود

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن