تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799290296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تدبیر و امید برنامه های جدی برای مقابله با اعتیاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار نهاوند: دولت تدبیر و امید برنامه های جدی برای مقابله با اعتیاد دارد نهاوند – ایرنا – فرماندار نهاوند گفت: عزم دولت تدبیر و امید برای مقابله با پدیده مخرب اعتیاد جدی است و برای این منظور نیز برنامه های مختلفی را در دستور کار قرار دارد.


به گزارش ایرنا "امامعلی عبدالملکی" روز چهارشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرکه در سالن شهدای فرمانداری برگزار شد افزود: متاسفانه گردش مالی ناشی از پدیده اعتیاد در کشور بالاست و لطمه های جدی را از نظر اقتصادی و انسانی به ما وارد می سازد.
وی اظهار کرد: اعتیاد باعث میشود بسیاری از سرمایه های ما به جای اینکه در بخش تولید و سرمایه به کار رود صرف نابودی جامعه می شود.
وی افزود: به خاطر این مساله است که در سفر اخیر وزیر کشور به استان همدان بحث مقابله با اعتیاد مورد تاکید جدی قرار گرفت و از استانداران و فرمانداران خواسته شد که تمامی سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار بندند.
وی با بیان اینکه مقابله با پدیده اعتیاد نیازمند عزم ملی می باشد افزود: متاسفانه اعتیاد علاوه بر آسیب رساندن به خانواده معتاد، تهدیدی جدی برای سایر افراد جامعه نیز محسوب می شود لذا لازم است همه در برابر این پدیده شوم احساس مسئولیت نموده و برای مقابله با آن تلاش نمایند .
وی پیشگیری را بهترین راه مقابله با اعتیاد عنوان کرد و افزود: مقابله فرهنگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر باعث می شود که هزینه های کمتری به کشور تحمیل شود لذا با اطلاع رسانی و آگاهی دادن به خانواده ها می توان مانع از گسترش این پدیده به جامعه شد.
وی لزوم هماهنگی بین عملکرد کمیته های مختلف شورای هماهنگی مواد مخدر را یاد آور شده و افزودند: با توجه به اینکه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دارای کمیته های مختلف می باشد لذا لازم است ضمن برنامه ریزی و برگزاری جلسات لازم ،موضوعات مربوطه را پیگیری نموده و هماهنگی لازم بین آنها برقرار شود تا نتایج مثبتی از آن بدست آید.
فرماندار نهاوند وجود متکدیان و معتادان پرخطر را از عوامل ایجاد ناهنجاریهای اجتماعی عنوان کرد و گفت: وجود معتادان پرخطر و متکدیان علاوه بر اینکه باعث می شود آسیبهای اجتماعی بوجود آید ،چهره شهر را نیز نامطلوب می نمایند لذا لازم است از سوی بهزیستی با همکاری شهرداری این گروهها جمع آوری و تحویل مراکز قانونی شوند .
وی همچنین بر نظارت بر کمپهای ترک اعتیاد تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه کمپهای ترک اعتیاد نقش مهمی در جلوگیری از گسترش اعتیاد دارند لذا لازم است بر فعالیت آنها نظارت شده و از فعالیت کمپهای فاقد مجوز نیز به طور جدی جلوگیری شود.
شهرستان نهاوند که در مسیر راه ارتباطی مرکز به غرب کشورقرار دارد از توابع استان همدان می باشد و به عنوان سومین شهر بزرگ استان با جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در جنوب همدان واقع شده است .7526/2624


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن