تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819156321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان تامین اجتماعی به پایداری منابع و مصارف رسیده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان تامین اجتماعی به پایداری منابع و مصارف رسیده است رشت - ایرنا - مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خارج شدن این سازمان از حاشیه ها گفت: در حال حاضر و با وجود مشکلات اقتصادی، به پایداری منابع و مصارف رسیده ایم.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "سید تقی نوربخش" عصر چهارشنبه در نشستی با نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی در رشت اظهار کرد: در شرایطی که سازمان تامین اجتماعی را با پنج هزار و یکصد میلیارد تومان کسری بودجه تحویل گرفتیم، ولی اکنون به پایداری منابع و مصارف رسیده ایم.
وی افزود: تولید سازمان تامین اجتماعی، امنیت منابع بوده و برند ما، اعتماد مردم است و در این زمینه، از مکانیسم های مختلف برای اعتمادسازی بین بیمه شدگان سازمان و مردم بهره می گیریم.
نوربخش با تاکید بر اینکه بدون وابستگی به بودجه، تعهدات را انجام می دهیم، گفت: در بخش اقتصادی نیز کوشیده ایم از همکاران پاکدست برای مدیریت مراکز استفاده کنیم.
وی با اشاره به برطرف شدن بسیاری از مسائل و مشکلات صنفی واحدهایی همچون نساجی قائمشهر در استان مازندران خاطرنشان کرد: تلاش داریم با انجام کار کارشناسی، برای تکمیل منابع سازمان اقدام کنیم و نه تنها باری بر دوش دولت نباشیم بلکه، باری از دوش دولت برداریم.
نوربخش ادامه داد: در همین راستا، از هفته آینده ارائه تسهیلات به مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور بر اساس سهمیه های تعیین شده، قابل پیگیری است.
وی در ادامه سخنانش به موضوعات مرتبط با تامین اجتماعی گیلان اشاره و اضافه کرد: مطالبات این استان تا مهرماه امسال، پرداخت شده و در برخی موارد، از تعهدات نیز جلوتر هستیم.
وی طرح تحول سلامت را کار بزرگی خواند و ادامه داد: در این طرح، کمک حال دولت هستیم و بخشی از منابع ما در این زمینه به کار گرفته شده است.
نوربخش مسئله اشتغال در گیلان را یک مشکل جدی دانست و یکی از اهداف سفر خود به این استان را بررسی این موضوع و همچنین رسیدگی به مشکلات بخش درمان و اهتمام بر ارتقاء کیفیت خدمات درمانی عنوان کرد.
وی یادآور شد: امسال منابع جذب شده ما از دولت برای بیمه کارگران ساختمانی، 370 میلیارد تومان بوده حال اینکه این رقم، در سال گذشته یک هزار و 400 میلیارد تومان بوده است.
به گفته نوربخش؛ با وجود کاهش این منابع، تعداد 800 هزارکارگر ساختمانی را تحت پوشش قرار داده ایم و اگر تلاش های ما نبود، از این تعداد، 500 هزار نفر کم می شد.
محمود شکری رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز در ابن جلسه گفت: با وجود اینکه این استان، یکی از مناطق سرسبز کشورمان است، اما از مشکلاتی همچون بیکاری و فقر رنج می برد.
وی ادامه داد: گیلان یکی از پنج استان فقیر کشور است و انتظار ما استفاده از منابع سازمان تامین اجتماعی برای حل این مشکلات است.
شکری همچنین خواستار استقرار واحدهای سرمایه گذاری تامین اجتماعی برای کاهش بیکاری در گیلان شد.
حسن خسته بند نماینده مردم شهرستان انزلی در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: استان های شمالی 10 هزار صیاد دارند که از این تعداد، شش هزار صیاد گیلانی هستند.
وی موضوع بیمه را یکی از مشکلات این صیادان عنوان کرد و خواستار رسیدگی به مشکل آنان و مشخص شدن وضعیت بیمه صیادان شد.
سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عصر امروز (چهارشنبه) وارد گیلان شد.
رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان و مراکز بیمه ای و درمانی این سازمان در گیلان، بازدید از چند مرکز درمانی تامین اجتماعی و دو واحد اقتصادی استان و کلنگ زنی چند شعبه تامین اجتماعی در گیلان از جمله برنامه های سفر وی است.
تامین اجتماعی گیلان دارای 25 واحد اجرایی، 9 شعبه اقماری و چهار کارگزاری بخش خصوصی است.
یک میلیون و یکصد هزار نفر در گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.ک/2
1436/695


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن