تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819480056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلوگیری از تجمیع منابع تامین اجتماعی اقدامی ماندگار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری: جلوگیری از تجمیع منابع تامین اجتماعی اقدامی ماندگار است تهران - ایرنا - رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: جلوگیری از تجمیع منابع تامین اجتماعی در سایر صندوق ها، اقدامی ماندگار و برگ زرینی از عملکرد دکتر نوربخش به منظور جلوگیری از تضییع حقوق کارگران است.


به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، «حسن صادقی» با بیان اینکه منابع درمان تامین اجتماعی توسط کارگران و منابع سایر ارگان ها توسط دولت پرداخت می شود، افزود: تجمیع منابع سازمان تامین اجتماعی در بیمه سلامت کاملا اشتباه بود.
وی ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای تلاش در جلوگیری از تجمیع منابع این سازمان در سایر صندوق ها گفت: نظام مندی سیستم مالی دولت باید بگونه ای باشد که در هزینه ها نواقصی نباشد و دولت دچار بحران نشات گرفته از هزینه های موازی نشود.
وی اظهار داشت: اساس بحث جدایی درمان از سازمان تامین اجتماعی که از سال های قبل مطرح بوده، دست اندازی به اموال بیمه شدگان بود، نه چارچوب منسجمی برای شکل دادن به هزینه های دولت باشد.
صادقی با بیان اینکه منابع درمانی کارگران از محل است، خاطرنشان کرد: در هیچ زمانی سهم سرانه درمان را از دولت نگرفتیم.
وی بحث جدایی درمان از سازمان تامین اجتماعی را تخریب مقررات و تنظیم روابطی جدید در حوزه های درمانی برشمرد و افزود: موضوع تبصره 2 ماده 49 قانون، دولت را مکلف کرده که صندوق های بیمه ای که در حوزه درمان فعالیت می کنند، زیرنظر وزارت بهداشت ادغام شوند.
صادقی تصریح کرد: براساس احکام قانون برنامه پنجم توسعه، درصورت تصویب این مصوبه و تجمیع منابع تامین اجتماعی در سایر صندوق ها، این سازمان دچار مشکلات جدی می شد که با قانون مغایرت کامل داشت.
رییس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری افزود: براساس تبصره های 2 و 4 ماده 38 قانون برنامه پنجم توسعه، بخش های مستقیم و غیرمستقیم درمان سازمان تامین اجتماعی و اموال و برنامه های بیمه شدگان و بازنشستگان این سازمان، از شمول ادغام و تجمیع در بیمه نظام سلامت مستثنی است.
اجتمام ** 7268 ** 1071


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن