تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819054524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بندرعباس : فرهنگ اهداء خون باید درجامعه نهادینه شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه بندرعباس : فرهنگ اهداء خون باید درجامعه نهادینه شود بندرعباس – ایرنا –نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: با سرمایه گذاری و فعالیت های گسترده فرهنگی ، فرهنگ انتقال خون را در جامعه نهادینه کرد.


به گزارش ایرنا آیت الله غلامعلی نعیم آبادی چهارشنبه در همایش سراسری مدیران انتقال خون کشور در بندرعباس اظهار داشت: نهادینه شدن این فرهنگ نگرانی کمبود خون برای بیماران نیازمند را به شدت کاهش می دهد.
وی، با اشاره به اینکه اجرای کارهای فرهنگی سرمایه گذاری برای آینده ای بهتر است، ادامه داد: سازمان انتقال خون برای این امر هزینه پیش بینی کند زیرا صدا و سیما به رایگان تبلیغ نمی کند.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه گاهی یک شعر و فیلم می توانند منشاء ایجاد تحول در جامعه باشند اظهار داشت: تا کنون چه آثاری در این عرصه ها برای فرهنگ انتقال خون تولید شده است.
آیت الله نعیم آبادی اظهار داشت: مشکل اصلی در کشور موضوع فرهنگ و فعالیت های فرهنگی است که اگر این مساله درست شود سایر مسائل و مشکل های جامعه نیز حل می شود.
به گفته نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری ، هرچند اجرای کارهای فرهنگی دیر و در درازمدت نتیجه می دهد ولی نتیجه آن بسیار مفید و موثر است.
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه اهداء خون برای نجات زندگی همنوعان مفید و کارساز است، خاطر نشان کرد: انسان بدون آب بین هفت تا 10 روز زنده می ماند ولی بدون خون نمی تواند چند دقیقه نیز زندگی کند. ک/3
8144/668


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن