تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819363756




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اين چشم‌هاي تيز‌بين!


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اين چشم‌هاي تيز‌بين!


تكنولوژي- از آن زمان كه صداي كوبه در، آمدن ميهمان را خبر مي داد و صاحبخانه ناچار بود براي باز كردن در، فاصله طولاني ساختمان تا در حياط را طي كند مدت زيادي گذشته است.

پس از آمدن آيفون به خانه‌‌ها، زمان باز كردن در به اندازه فشار يك دكمه كوتاه شد اما طرفداران راحتي و امنيت بيشتر به اين پيشرفت اكتفا نكرده و آيفون‌هاي تصويري را روانه بازار كردند.

با آمدن نسل جديد آيفون‌ها، بساط شيطنت‌هاي كودكي و مردم‌آزاري با فشار زنگ در خانه‌ها هم جمع شد. امروزه به يمن حضور در باز كن‌هاي تصويري، صاحبخانه مي‌تواند تصوير ميهمان را ببيند و در صورتي كه تمايل نداشت، در را باز نكند. اين روز‌ها انواع آيفون‌هاي تصويري با قابليت‌هاي متفاوت و قيمت‌هاي مختلف به فروش مي‌رسند.

تصوير، صدا و زوم دوربين آيفون‌ها هم بسته به كيفيت آنها متفاوت است و براي داشتن آيفوني با تصوير رنگي بايد هزينه بيشتري پرداخت كرد.همچنين برخي از انواع پيشرفته آيفون‌ها به سيستم ضبط صدا و تصوير مراجعه كنندگان مجهز هستند و با استفاده از برخي انواع آنها هم مي‌توان ارتباط صوتي ميان واحدهاي يك مجتمع برقرار كرد.

بايد گفت كه در ساختمان‌هاي قديمي براي نصب آيفون‌هاي تصويري بايد سيم‌كشي جديد انجام داد اما در مورد ساختمان‌هاي جديد تر اين مشكل كمتر وجود دارد و همان سيم‌كشي سابق كه براي آيفون‌هاي معمولي انجام شده، براي آيفون تصويري هم كفايت مي‌كند.

از سوي ديگر، سرقت مكرر پنل‌‌ آيفون‌هاي تصويري هم ساكنان برخي از ساختمان‌ها را وادار كرد تا براي پنل آيفون‌ها، محافظ آهني تهيه كنند كه با افزايش استفاده از اين دستگاه در ساختما‌ن‌ها، ميزان سرقت‌ها كاملا كاهش يافته است.

تاريخ درج: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 00:46 تاريخ تاييد: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 01:27 تاريخ به روز رساني: 25 ارديبهشت 1387 ساعت 01:25
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن